Child of arT - for Real five

Child of arT

Ouwe rot
Lid sinds
27 Maart 2011
Berichten
1.946
Locatie
Heemstede.
Mensen, wat voor een stijl maak ik? Ik kan er geen hokje, naam, aan geven.
 

Attachments

  • Child of arT - for Real five.mp3
    4,8 MB · Bekeken: 28
'For Real' is je stijl toch? ;-)

Ik heb je track geluisterd. Volgens mij is er soms nog wel plek voor wat akkoorden of zoiets...
Of houd je daar niet van?
 
Een stijl? maakt toch niet uit wat voor stijl het is? Maar is dit niet gewoon een soort mengeling van allemaal stijlen.. happy house rave oid? :D
Het springt er zeker uit qua melodieèn.. maar wat fx dingetjes of een paar akkoordjes hier en daar zou het niet misstaan... zoals scepticist ook al opgemerkt had. :)
Er mist nog iets.. een bepaalde leegte. Misschien een stringetje of een lekker warm padje in de achtergrond?

Maar eh.. slechts een mening.. :) Gewoon lekker verder experimenteren en doen wat je zelf lekker vind klinken natuurlijk :okdan:
 
Laatst gewijzigd:
Er mist nog iets.. een bepaalde leegte.


Dat vind ik dan weer niet. Genoeg leegte wat mij betreft.

OT: Ik denk dat je hier best een leuke basis hebt om uit te werken. Die beats kun je wellicht iets opdikken, hoewel er op momenten al een heerlijke drive in zit. Misschien een arp basslijntje erbij?
 
Tis een beetje 2unlimited tijd. Van die stabby lead synth dingies taa taa taa Taaaaaa ta ta ta ta ta taaaaaaaaaa
 
'For Real' is je stijl toch? ;-)

Ik heb je track geluisterd. Volgens mij is er soms nog wel plek voor wat akkoorden of zoiets...
Of houd je daar niet van?

Scep, dan moet je naar Salvatian gaan op SoundCloud, ben ik ook. Daar drop ik meer muziek met akkoorden etc.
 
Scep, dan moet je naar Salvatian gaan op SoundCloud, ben ik ook. Daar drop ik meer muziek met akkoorden etc.
Ja, die had ik al weleens geluisterd! :-)

Ben je nou geïrriteerd?

Zelf vind ik het ook soms wel lastig, als iemand iets vindt van mijn muziek hoor... :-D
 
Back
Top