[HaRdCoRe] Darkcontroller vs. Nonasylum - Dead man walking ( BReyn EOTT RmX )

Klint als een soort mashup. Dat EotT past idd niet iecht bij de andere samples. Vocal is cool, Walking Dead thema is ook wel gaaf om te gebruiken. Maar zoals iemand al eerder opmerkte, het lijkt wel of je een hele extreme limiter op je hele mix hebt staan ofzo. Je kick drukt de rest van je sounds weg, waaronder de vocal, die is vaak nauwelijks verstaanbaar. De clap lijkt de kick weer te beinvloeden. Ik zou tijd besteden aan alle sounds een plek te geven in de mix en ook werken aan bepaalde overgangen om het wat vloeiender te laten klinken.
 
schiet woorden tekort hoe pijnlijk het is om tot de vaststelling te komen dat jullie gelijk hebben... kick is voor de vuilbak...

Je zit zodanig in die vibe, luistert enkel nog naar je track die je maakt en dan klinkt het op een gegeven moment allemaal lekker in de oren tot je gaat vergelijken...


@ BRZ: die kick is gelayerd dit met een 909 voor de punch te verrijken, werd mij verteld dat dit dé werkwijze is ??!!

@ Razor: hoe haal jij dan het maximum volume uit je tracks? Die limiter stoort idd ENORM wanneer de kick stopt... referentie is idd handig en zal ik in de toekomst veelvuldig gebruiken vooraleer nog iets te posten

@ MSK: bron van de kick is hydra met als chain eq - dist - eq
een vrij simpele chain vandaar dat ik overtuigd was dat ik een zuivere sound had... handige tips btw is zien wat die geven !!

@ Ophidian: Klopt idd dat het niet de meest rauwe sound is. Was van mening dat dit een hook was die zwaar over het hoofd gezien werd ( buiten de intro ve track van E-Noid ). Keuze viel hierop omdat schizofrene sounds nog niet binnen bereik liggen..

@ The Unholy: klopt puur wegens tijdgebrek.. veel werken ( nu trouwens ook aan het werk ) deadline, etc... en idd meeste overgangen zijn weinig vloeiend

@ Ensorceler: Ik post ze vanavond als ik thuis ben, geniet ervan kerel

Ik geraak er wel... al is 't laatste dat ik doe !!

Allen hartelijk dank voor de wake up call en de nuttige info !!!!!!!!!!!!!!
 

[OFF TOPIC]Ophidian, ik kan je geen bericht sturen, je box zit vol![/OFF TOPIC]
 
Back
Top