Wonderful [Feedback Gevraagd]

Prettige late night urban feelin' krijg ik erbij.. :-)

Thanks Scep, voor het luisteren. "Late Night Urban", ik denk dat je zojuist een nieuw genre hebt beschreven. Cool. :dj:

EDIT: Een rondje Googlen toont mijn ongelijk. Er blijkt een puisterige tiener in de UK te zijn die een internet radio show host met de naam "Late Night Urban Beatz". Well, good for him...
 
Jazeker, maar je moet het wel horen :)

Het is goed van een nummer een week of twee te laten "rijpen" alvorens er opnieuw naar te luisteren.
Luister dan ook met de gedachte dat het jouw nummer niet is en wat je er dan van vindt/aan veranderd zou willen zien.
Dat helpt in zeer veel gevallen ;).

Cheers,
Exo. :mega:
 
Toffe track Dr! De saxofoon kan nog wel wat EQ gebruiken om hem wat minder nasaal te laten klinken.
 
Toffe track Dr! De saxofoon kan nog wel wat EQ gebruiken om hem wat minder nasaal te laten klinken.

Dank Lacrosse voor het luisteren. Die sax was mij eerlijk gezegd niet opgevallen. Nu na het herbeluisteren ook nog niet. Bedoel je de sax gedurende de gehele track, of een specifiek deel?

Ik vind hem tof!

Wederom dank Chris!
 
Ik lees veel mensen die vinden dat de drums wat minder mogen, van mij mogen ze juist wel wat meer. In sommige opzichten doet dit nummer me aan jazzanova denken, maar ik mis daarvoor juist weer die 'er uit knallende drums en ritmes.

Van mij mogen ze juist veel meer knallen, zowel qua mix en ook wat qua ritmische dynamiek, voor de rest erg tof . maar goed als het me aan jazzanova doet denken doe je echt wel iets goed natuurlijk :)
 
Ik lees veel mensen die vinden dat de drums wat minder mogen, van mij mogen ze juist wel wat meer. In sommige opzichten doet dit nummer me aan jazzanova denken, maar ik mis daarvoor juist weer die 'er uit knallende drums en ritmes.

Van mij mogen ze juist veel meer knallen, zowel qua mix en ook wat qua ritmische dynamiek, voor de rest erg tof . maar goed als het me aan jazzanova doet denken doe je echt wel iets goed natuurlijk :)


Wauw! Dat is een wel heel gaaf compliment! :okdan: Jazzanova staat bij mij namelijk al jaren met stip op nummer 1. Ik heb zelfs een Jazzanova T-shirt :D.

Dank voor de feedback man-T, wordt zeer gewaardeerd. Ik blijf het programmeren van de drumtracks nog steeds het lastigste vinden (samen met de bass overigens). maar je brengt me wel op het idee om die in deze track helemaal opnieuw te gaan doen. Gewoon eens kijken waar het uitkomt. Ik heb vakantie (eindelijk) dus ook nog even de tijd ervoor. Als jij goed bent met drums, mag je het van mij uiteraard ook proberen. Laat maar weten.
 
Aparte track... I like it :D Rond 2:08=niiice :okdan: Hou wel van lekker spacy. Denk dat ik 'm instrumentaal lekkerder zou vinden, maar da's meer een kwestie van smaak; de stem klinkt prima ;)

Ach, u hebt de andere track ook gelijk maar van commentaar voorzien. Welnu, waardering hiervoor is uw deel.

De suggestie de track zonder vocaal op te leveren, heb ik al eens in ontvangst mogen nemen. Ik merk dat ik dan moeite hebt de leegte te vullen die zij (in dit geval) achterlaat :). Zonder vocal klinken dit soort tracks (althan de mijne) al snel als een U-bent-de-eerst-wachtende-U-wordt-zo-spoedig-mogelijk-geholpen-muziekje.

Anyway, dank voor het luisteren en je feedback Razor! :okdan:
 
Fijne track hoor, de drums vind ik af en toe wat onrustig maar dat is persoonlijk. Zit ook lekker veel variatie in, daardoor lijkt het af en toe een aantal verschillende tracks. Wederom erg goed gedaan! :halleluja

Thanks Rinkel! Dat van die verschillende tracks klopt eigenlijk wel een beetje. Meestal heb ik een themaatje dat ik zo vol mogelijk stop. Dat werk ik dan een beetje uit over een paar maten. Vervolgens kijk ik wat ik met de bestaande sporen nog meer kan doen, los van het eerste themaatje. Dus een tweede dingetje. Daarna de boel aan elkaar lijmen. Soms lukt dat beter dan andere keren :).
 
Back
Top