hallo iedereen

Michh

Nieuwkomer
Lid sinds
7 augustus 2013
Berichten
2
Hallo iedereen!

Ik ben Michelle, ik speel voornamelijk gitaar, schrijf muziek en speel in een dreampopband Sväva.

Ik heb me aangemeld op het forum, niet zo zeer omdat ik zelf veel met synth bezig ben, maar omdat ik op zoek ben naar een nieuwe synthesizer speler voor mijn band, ik dacht dat ik op dit forum wel veel synth spelers zou kunnen bereiken! :)


------

Ik weet niet zo goed in welke categorie ik de oproep kan plaatsen, dus ik zet hem hier maar alvast neer:


DREAMPOP BAND SVÄVA ZOEKT SYNTH SPELER (repetities in Leeuwarden)

Sväva maakt dromerige pop met gitaren met veel reverbs en echo’s, melodische zanglijnen, catchy riffs en hier en daar een explosie van geluid.
We worden geïnspireerd door o.a. Memoryhouse, Youth lagoon, Beach House en Deerhunter.

Memoryhouse


Youth Lagoon
http://www.youtube.com/watch?annota...&feature=iv&src_vid=Sl2JjhD6jT0&v=nDkkK-KHjks

Sväva won de Kleine prijs van Fryslan 2013. De komende tijd willen we veel shows gaan spelen. We staan op Freeze 2013, Explore The North 2013, Eurosonic 2014 en in de Melkweg in 2014. Binnenkort gaan we de studio in om een paar nummers op te nemen. :)

We zoeken een synth speler die ook wat percussie (tamboerijn, eitje, trommel) kan spelen. We zijn op zoek naar iemand die affiniteit heeft met Dreampop, die gemotiveerd is en er voor wil gaan!

We hebben een tijdelijke synth speler t/m november, dus we zoeken iemand die voor/rond die tijd ingewerkt kan worden. We repeteren twee keer per week in onze repetitieruimte in Leeuwarden.

Ben je enthousiast geworden na het lezen van dit bericht dan kan je mailen naar svavaband@gmail.com

Groetjes,
Bente, Jelmer, Olivier en Michelle
 
behoorlijk volwassen, is er een site?? Niet dat ik geïnteresseerd ben maar het klinkt auditief wel interessant!
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top