Maschine in Logic Pro 9

Dubluv

Ouwe rot
Lid sinds
6 Maart 2012
Berichten
988
Locatie
9000
Hey,

Onlangs heb ik een Logic Pro 9 template gemaakt met onder andere Maschine (NI) als plugin in Logic.
Dit allemaal mooi gemaakt zodat elke sound van Groep A in Maschine (16sounds) een eigen kanaal in Logic hebben.
Dit met als voordeel dat ik 16 sounds kan laden en triggeren in Maschine en kan bewerken via Logic.
Ook het exporteren van mijn patterns kan naar Logic. Zodat ik mooi enkele drum patronen vlug kan maken in Maschine en dan kan exporteren naar logic om aan de track structuur te werken..

Alles was ook mooi kleuren gecodeerd...

Nu zat ik vandaag aan een nieuw nummer te werken en de CPU was nogal hoog en plots na een "Cpu Overload" waren al mijn kleuren coderingen weg..
Voor de duidelijkheid normaal als er een CPU overload optreedt stopt enkel de audio en kan je dan gewoon weer verder werken.
Daarop heb ik enkele plugins uit mijn project gesmeten zodat de CPU belasting terug "goed" was.

Maar daarna had ik nog een tweede maschine plugin geïnstalleerd voor mijn bas lijn . (dit doe ik omdat ik via maschine met vst's kan werken in Logic.)
Alles (buiten de kleurencodering) werkte dan perfect
En na het perongeluk overschrijven van een standaard audio plugin (compressor) van Logic wou ik deze overschrijving ongedaan maken met Ctrl Z (Apple z bij apple) en na het ongedaan maken speelde mijn maschine plugins niet meer mooi synchroon.. Mijn patterns waren goed strak aan het spelen 2min ervoor en nu trekt het op niets..

Het rare eraan is dat mijn CPU totaal niet overbelast is , mijn sample rate is 256 en mijn resulting roundtrip latency is 21ms..

Kan iemand mij helpen voor het colouring probleem en het Maschine - Logic probleem?
Alvast bedankt !

Groeten,

Wouter
 
Hi,
Kun je de template eens bijvoegen als download? Ik kan dan kijken of het euvel ook bij mij optreedt.
Groeten,
Vl7

Het rare is dat ik hem nu niet vind.. :O
Hij staat onder "Dubluv" maar die map is leeg, en verborgen items staan op zichtbaar..
Schermafbeelding 2013-07-20 om 00.27.53.jpg
 
Back
Top