• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Synthfool Opto-Key en Kiwisix upgrade

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lab of Sound

synthousiasteling of zoiets
Lid sinds
6 december 2009
Berichten
166
Locatie
Rotterdam
Omdat ik geen winst maak op de hardware, en omdat ik denk dat het toegevoegde waarde heeft voor de marktplaatsbezoekers van synthforum, bied ik bij deze te koop aan:

De Opto-Key retrofit voor de Minimoog D, ontworpen door Kevin Lightner van Synthfool.

De Kiwitechnics Kiwisix upgrade voor de Korg Polysix. Het gaat hier om de uitgebreide upgrade kit die niet alleen het door batterijlekkage geplaagde preset board vervangt maar ook het power supply board.

De Opto-Key kost 600 euro en de Kiwisix 500 euro. Dat is de prijs die je ervoor betaalt als je er verzendkosten en invoerrechten bij optelt.

Voor de installatie van beide kits vraag ik een vergoeding van 150 euro. Hopelijk vinden de mods en admins het niet erg dat ik dit erbij vermeld.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top