• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai Z4 / 512MB / 8-out / 80GB HD

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

etaoin

Mystic Loges
Lid sinds
16 januari 2004
Berichten
12.744
Locatie
Vleuten
Akai Z4 met maximale 512MB RAM, 8-out board en 32GB interne SD opslag.

Modernste Akai hardware sampler met 24-bit samples en ondersteuning voor USB drives.

De SD adapter zit zo gemonteerd dat je eventueel het blauwe frontje (van de optionele removable drive) eruit kunt halen zodat je de SD-kaart kunt verwisselen. De Akai ondersteunt uiteraard geen hot-swap IDE, dus alleen eruit halen als hij uit staat.

Komt met geprinte ingebonden manual

Wordt niet verstuurd!

250 euro graag.

Qua ruil ben ik eventueel geïnteresseerd in een meerkanaals (zowel in als uit) geluidskaart, liefst Firewire. Mag een oudje zijn, bijvoorbeeld een MOTU 828 Mk1 of iets dergelijks.
 

Attachments

  • P1000148.jpg
    P1000148.jpg
    41,6 KB · Bekeken: 60
  • P1000149.jpg
    P1000149.jpg
    44,1 KB · Bekeken: 51
  • IMG_1390.jpg
    IMG_1390.jpg
    47,1 KB · Bekeken: 46
Omdat ik gek genoeg vooral vragen krijg of ipv de flash ook nog een echte HD in kan, nu gewoon weer te koop met 80GB IDE erin.

Prijs gaat naar 200 euro.

Geen ruil meer. Wordt niet verstuurd.
 
Last edited by a moderator:
Is er nog.

SD-IDE adapter zit er trouwens wel nog bij, alleen de SD-kaart niet meer. Dus je kunt zelf kiezen of je alsnog flash gaat gebruiken voor helemaal stil, of de drive voor bijna stil.
 
Bij gebrek aan belangstelling blijft deze maar gewoon hier.

Ik ben eventueel bereid het 8-out board los te verkopen. Mocht iemand die willen dan hoor ik dat wel via PB.

De thread mag wel :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top