ReFX Nexus 2 eLicenser lokaal?

MvD

Ouwe rot
Lid sinds
28 oktober 2005
Berichten
613
Locatie
's Heerenberg
Beste leden,

Ik ben al enige tijd opzoek voor de volgende oplossing. Ik heb ReFX Nexus 2 (OSX) en zou graag de license key die op de hardwarematige eLicenser staat lokaal willen zetten.

Ik heb eerder al eens contact opgenomen met ReFX of dit kan en zij gaven aan dat dit niet mogelijk is. Ik vind 't namelijk best bijzonder irritant een USB poort op te moeten offeren voor de eLicenser.

Weet iemand of het misschien mogelijk is om de gegevens van de eLicenser lokaal te zetten zodat ik de USB stick niet meer nodig heb?
 
Ik ga dat eens uitzoeken, ik heb zojuist even snel via google gekeken maar kom 't nog niet tegen Virtual USB Flash Drive.

Of het mag... Hmmm... mij gaat 't er meer om dat 't voor mij handiger is :P

Thanks voor je tip iig!
 
Een eLicenser is geen USB drive. Het is speciale hardware met een USB interface die er toevallig net zo uitziet als een gangbare USB stick. Kun je dus niet vervangen door een virtuele drive (dat zou het ook wel erg makkelijk maken om de beveiliging te omzeilen...).

De eLicenser software heeft wel de optie voor installatie op de harddisk, maar volgens mij is dat afhankelijk van of de leverancier van de plugin dat toestaat.
 
Back
Top