Wat moet er nou eigenlijk in Reason 2 komen? (of wie heeft er geruchten over gehoord)

Re: Re: Re: Yawgmoth (info over pulsar)

Re: Re: Re: Yawgmoth (info over pulsar)

Origineel geplaatst door Yawgmoth


Heb een Athlon 1,2 gHz 256 mb DDR. Dat lijkt mij een solide basis om het Pulsar platform op te draaien. In eerste instantie ga ik voor de 6 SHARC DSP versie. Welke gebruik jij?
Zou graag weten hoeveel synths je gelijktijdig kunt gebruiken met jouw config.

Alvast bedankt voor meer indepth info!

Greetz,

Yawgmoth

Jouw systeem is een goede basis, maar je moet opassen met athlon moederboards. vaak zit daar een VIA chipset op, deze schijnen nogal eens problemen met de pulsar te hebben. kijk ff op www.planetz.com daar vind je in het forum genoeg info over de pulsar.

Ik zelf heb een pulsar 1 kaart met 4 dsp's, met die van 6 dsp's zul je merken dat je meer synth's tegelijk kan draaien, het hangt er echter wel vanaf hoeveel polyfonie je eist van de synth's.
Ik zelf gebruik daarnaast logic, maar ik wil een snellere computer om de effecten van logic beter gebruiken.

Ik ben ook aan het sparen voor een Novation NOVA, deze is 8 parts multitimbraal, daar kan mijn pulsar niet aan tippen.

greetz FLOW
 
Oki, moet m'n kast nog openschroeven, maar kan bij drivers niets vinden dat met VIA begint.

Bedankt!

Als je tracks heb gemaakt met deze kaart zou ik ze graag horen, upload eens wat naar de DSF sample / song DB

Greetz,

Yawgmoth
 
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Oki, moet m'n kast nog openschroeven, maar kan bij drivers niets vinden dat met VIA begint.

Weet je welk mobo je hebt? Merk + type?
 
Niet zo uit het hoofd (post nu vanaf werk), kom hier maandag op terug. Eerst even een weekendje op vakantie!

Greetz,

Yawgmoth
 
Origineel geplaatst door krz


Weet je welk mobo je hebt? Merk + type?

MSI K7T266 Pro Socket A

processor:

AMD Thunderbird 1.2 gHZ 266

Greetz,

Yawgmoth
 
Ik ben net pas begonnen met de Reason Demo 1.0.1 via ReWire in Cubase VST.

Maar ik heb wel de folder van Reason2 van de Musikmesse.

Some topics:

-Malstrom Graintable Synthesizer
-NN-XT Advanced Sampler (heeft SoundFont 2 patch ondersteuning, en met AKAI ondersteuning is men bezig)
-NN-XT Orchestra Sound Library
-Apart arrange scherm
-Dual monitoring support
-32bit floating point sampling
-Wheel mouse support
-LFO sync to tempo
 
Als Reason midi out zou ondersteunen in de sequencer dan zou ik best willen overwegen het orgineel te kopen en de pc weer herintrede te laten doen in mijn setup. Ook wat meer/betere effecten zou ik niet vies van zijn.
 
Back
Top