Phasers en chorus

roetsj

Ouwe rot
Lid sinds
17 Maart 2007
Berichten
546
Locatie
Provincie Gelderland
Beide mijn favoriete effecten,vooral analoge gitaarpedaaltjes,ben weer aan het sparen geslagen terwijl ik er een jaar geleden veel heb verkocht.
Nu een mxr M234 chorus,zeventiger jaren Ibanez PT-909 phaser en bezig met een Asama phase shifter.
Binnenkort nog een oude EHX phaser zien te scoren en wat echo-spul(MXR)

Houd je van de straat zeg ik maar,niet te duur ook.

Iemand die deze passie ook heeft?.8~
 
300 is inderdaad niet gek. Wel mooi dat ze er blijkbaar een redelijke handel aan hebben, toch een redelijk niche product.
 
tis 365 hoor :) goedkoop genoeg al. Normaal is ie iets van 450 eu

Ik heb een V2 gehad, heel klein beetje spijt dat ik hem verkocht heb. maar goed ik heb alleen nog maar modular fx en geen 19" fx outboard meer. Maar ik zou er bijna weer een kopen voor die 365. Leuke nieuwe features ook. En wat klinkt dat ding toch vet.
 
Ummm... eventjes regenen op de optocht.
Met de 15% mei- korting komt de Elkorus incl. BTW (!) en verzendkosten op 470 euro.
Dat is een boel geld... maar wel een relatief uniek, heerlijk klinkend en goed gebouwd produkt.

Ook leuk juist met modular. De drie BBD's zijn ieder aan te sturen via externe CV.
De ingebouwde LFO's sturen ook CV uit, in 120 of 180 graden onderlinge fase.
 
Grand Orbiter klinkt ook fijntjes,veel mogelijkheden ook.
Elkorus wordt me te duur zo.

Oude ehx phasers zijn aan de prijs,klinken toch echt een stuk beter als de nieuwere.
 
Elkorus is volledig stereo in EN uit, vind ik vrij essentieel voor een spatial effect als een chorus.
 
Ik heb stiekem de elkorus besteld...

€393,59 EUR in totaal... incl. 15% mei korting, incl. shipping, excl. VAT voor mensen die hem ook willen...
 
Asama is binnen,klinkt erg mooi,beetje tussen een MRX en een EHX in,warm en analoog.
Nog even de tantaaltjes vervangen,is verder als nieuw:okdan:
 
Asama...dat is volgens mij hetzelfde als Coron.
Japans.
Leuk.. ga je sound-demo's maken en hier posten?
 
de elkorus vandaag binnen gehad... klinkt erg lekker hoor... maar ga hem nog wat beter testen!
 
Back
Top