Yellow Suitcase - Maze Of Mind (demo)

JOGRO

Ingeburgerd
Lid sinds
3 november 2012
Berichten
62
Hoi,

Onlangs een (tweede) demo gemaakt met m'n eigen werk band:



Hoor graag jullie mening:)
 
op zich best geinig, echte nederpop ( The MO?) alleen de zang is nogal vals hier en daar.

en ik mis een gitaar, en nogal veel rhodes ( in dit nummer dan)

:koffie:
 
Afgezien van galm e.d. is er weinig/niet geknutseld aan de opnames.

Mis je veel rhodes of vind je het nogal veel rhodes?
 
Ja klopt. Gitaar gaan we niet doen, we vinden het juist een uitdaging met z'n 3en een zo gevarieërd mogelijk repertoire en sound te kunnen creëren. Maar ik snap je punt.

Verder vat ik het als compliment op dat je m'n Yamaha p95 als een rhodes vind klinken, haha.
 
Mmm, zang vals ? Niet echt. Dat het niet klinkt als een auto tune vind ik zelfs heel natuurlijk overkomen. Zang is daarom heel goed. Dit liedje is niet slecht, maar te weinig 'song' om er uit te springen.
Zang is heel erg bruikbaar maar vind de muziek helemaal niet anno 2013...dat is spijtig.

Met een 3 personen formatie is veel mogelijk. Looks heb je al... Laat onderstaand een inspiratie zijn. Concert in AB helemaal uitverkocht... :-(
 
Mmm, zang vals ? Niet echt. Dat het niet klinkt als een auto tune vind ik zelfs heel natuurlijk overkomen. Zang is daarom heel goed. Dit liedje is niet slecht, maar te weinig 'song' om er uit te springen.
Zang is heel erg bruikbaar maar vind de muziek helemaal niet anno 2013...dat is spijtig.

Met een 3 personen formatie is veel mogelijk. Looks heb je al... Laat onderstaand een inspiratie zijn. Concert in AB helemaal uitverkocht... :-(
SX - GOLD - YouTube

Bedankt:)
 
Back
Top