Mooie Custom Juno-106

Als je het mij vraagt dan is ie beplakt met houtmotief plasticfolie.
 
Als je het mij vraagt dan is ie beplakt met houtmotief plasticfolie.

Dat zou dan heel knap gedaan zijn, dus weet het wel zeker van niet.
Echt hout en zo tezien is er nog veel werk van gemaakt ook.
Vraag me af of het het geld waard was, zo'n kast op maat maken is ''NOT CHEAP''.
 
Als je het mij vraagt dan is ie beplakt met houtmotief plasticfolie.

Ik denk dat je gelijk hebt. Als je naar de close-up van de volume/portamento kijkt, zie je dat het patroon in het "hout" bovenin netjes doorloopt van het horizontale vlak naar het vertikale vlak. Dat ziet er inderdaad uit als folie, want hout heeft niet een doorlopend patroon over twee zaagvlakken.
Daarnaast lijken me de "open" zijkanen onrealistisch veel werk in hardhout.

Maar bovenal: als het echt hout was, had hij dat er in de omschrijving dan niet bij gezet? Dat lijkt me hét verkooppunt...

Er zijn overigens genoeg bedrijfjes die folie wel degelijk zo strak kunnen plakken.
 
Ik denk dat je gelijk hebt. Als je naar de close-up van de volume/portamento kijkt, zie je dat het patroon in het "hout" bovenin netjes doorloopt van het horizontale vlak naar het vertikale vlak. Dat ziet er inderdaad uit als folie, want hout heeft niet een doorlopend patroon over twee zaagvlakken.
Daarnaast lijken me de "open" zijkanen onrealistisch veel werk in hardhout.

Maar bovenal: als het echt hout was, had hij dat er in de omschrijving dan niet bij gezet? Dat lijkt me hét verkooppunt...

Er zijn overigens genoeg bedrijfjes die folie wel degelijk zo strak kunnen plakken.

Je haalt me de woorden uit de mond..zo zag ik het ook en de zijpanelen is "de ringer"..want idd in hardhout namaken is ondoenlijk.
 
Even een quote van 6 trak uit een andere thread:

als het echt hout is: niet zielug! ...maar als het repen plak plastic zijn dan wel...

die bovenste reep (net boven de rode text blok dingensen) doet sterk het 2e vermoeden... zonder die strook was het ook mooier geweest trouwens...

attachment.php

Als ik het goed begrijp heeft deze zelfde eigenste synth na deze opmerking opeens geen bovenste reep meer? Etaoin heeft dus hoogstwaarschijnlijk gelijk en het zou mij niet verbazen mocht de adverteerde meelezen :doei:.
 
Even een quote van 6 trak uit een andere thread:



Als ik het goed begrijp heeft deze zelfde eigenste synth na deze opmerking opeens geen bovenste reep meer? Etaoin heeft dus hoogstwaarschijnlijk gelijk en het zou mij niet verbazen mocht de adverteerde meelezen :doei:.

hahaha...

Volgens het SF orakel met structureel "aan het verkeerde eind opmerkingen" was het toch echt tropisch hout.
 
Als je dan toch gaat plakken: doe dan Delfts-blauw of rood hoogpolig tapijt. Nephout op een Juno-106 is als iets wat je niet moet doen. :)
 
Back
Top