The one (vintage dance)

Dilago

Ouwe rot
Lid sinds
20 juni 2003
Berichten
1.708
Locatie
burgum
Deze is destijds ondergesneeuwd vanwege deelname aan een corrupte competitie waar je enkel als reactie kreeg 'nice, you got my vote, vote for me!'

Het werkt wel geinig met zo'n vocaal en dat was mijn voornaamste reden van deelname, alhoewel ik liever een andere van Beyonce had gehad. Ja, of wat anders hoor ik de smulpapen al denken.

[soundcloud]https://soundcloud.com/djdilago/beyonce-end-of-time-dj-dilago[/soundcloud]

Graag jullie meningen en a.u.b. niet bijdehand doen! 8o)
 
Graag jullie meningen en a.u.b. niet bijdehand doen! 8o)

Dat is niet heel uitnodigend om dan serieuze feedback te geven.
Je suggereert op voorhand al dat elk commentaar met argusogen bekeken gaat worden door jou en eigenlijk kansloos is, want jij hebt de perfecte track gemaakt.

Als je de feedback vreest dan moet je je track niet ter beoordeling geven. Zeker niet aan een forum als dit waar mensen inderdaad keiharde kritiek kunnen geven (maar in de meeste gevallen zeer opbouwend) en dat is soms even slikken. (als je alleen maar lovende kritiek wilt laat je de track alleen maar aan je vrienden horen, want die vinden alles geweldig)

Door de smiley nuanceer je gelukkig wel iets, maar toch vind ik het een niet handige opmerking. Zo en nu ga ik eerst eens naar de track luisteren


Paul
 
Mijn eerste indruk

Funky sound is lekker, maar gaat op zeker moment wel vervelen.
In combinatie met de wat saaie zang kabbelt de zaak door tot aan de break.

Wat mij betreft dus wat meer afwisseling
Ik ken het origineel niet en kan wat dat betreft niet vergelijken.
Het is dus voor mij gewoon een nieuwe track.

Al met al zou ik er wel een voldoende voor geven en meer dan een voldoende voor de break.

Paul
 
Dat is niet heel uitnodigend om dan serieuze feedback te geven.
Je suggereert op voorhand al dat elk commentaar met argusogen bekeken gaat worden door jou en eigenlijk kansloos is, want jij hebt de perfecte track gemaakt.
Nee dat bedoelde ik niet, ik had verwacht dat sommigen voor de grap misschien zouden zeggen 'leuk, stem ook op de mijne' vanwege mijn inleidend praatje. Het was dus een grap en daarom had ik het clowntje er achter gezet. De perfecte track bestaat niet. :D

Bedankt voor je feedback!
 
productie is subliem, ik sluit me echter aan bij "kabbelt voort". de sound is super fijn.
 
je basloopje is funky... maar gaat maar door-en-door. Onder het couplet en refrein is het hetzelfde.. Alleen onder bridge is het even anders..
Waarom laat je die baslijn niet meelopen met de zang?

Als je enkel 1 basloopje wil gebruiken door je nummer zou ik veel vocals wegsnijden.. dus geen compleet refrein of couplet overnemen...
 
De sample is afkomstig van de band waar ik destijds zelf in speelde en het is inderdaad een loop. Ik houd daar wel van maar smaken verschillen.

James Brown had loops die wel 6 minuten duurden, want ook als muzikanten steeds hetzelfde spelen blijft het een loop.
 
Back
Top