Child of arT - Madonna 2013 E.P.

Child of arT

Ouwe rot
Lid sinds
27 Maart 2011
Berichten
1.946
Locatie
Heemstede.
...nu met een iets ander sausje erover dan in 2010
 

Attachments

  • Child of arT - Frozen 2013.mp3
    5,6 MB · Bekeken: 23
  • Child of arT - Beautiful Stranger 2013.mp3
    5,1 MB · Bekeken: 18
Heb geluisterd!
Je interesse voor deze dame is idd overtuigend! :-P
 
Ja en nee eigenlijk, ik heb een weddenschap verloren laatst! Als tegenprestatie moest ik laten zien dat ik nu beter in masteren ben dan toen. Niemand gelooft me wanneer ik roep dat ik het hele zaakje beheers, nou ja... ZE krijgen me gewoonweg niet te pakken op dit gebied. Ik hoop dat ze heel gefrustreerd raken hiervan, altijd leuk.
 
2010 klinkt wmb lekkerder.....los van wat ik er muzikaal van vind.
 
MEDE-FORUMMERS, IK KAN NU HEEL VEEL HEBBEN AAN IETS MEER FEEDBACK...

Zelf weet ik precies wat ik veranderd heb, maar ik heb het arrangement helemaal intact gelaten. Jullie weten niet wat ik precies gedaan heb, maar jullie horen wel dezelfde muziek!

OM ECHT VERDER TE KOMEN OP DIT GEBIED, MASTEREN, HEB IK HEEL VEEL AAN JULLIE EERSTE INDRUK WANNEER JULLIE DE VERSIES VERGELIJKEN.

Het maakt niet uit waar jullie mee op de proppen komen, ik kan er echt iets aan hebben namelijk.
 
Je caps lock staat nog aan :D

Ik luister nu naar de eerste en ik moet zeggen die wat dofjes binnenkomt, of er zit wat weinig dynamiek in. Ik mis wat mid-hoog in elk geval. Ik weet ook niet hoe het werkt met mastering, ik kan alleen zeggen wat ik hoor. Het lijkt er een beetje op alsof er een deken over de speaker ligt.

Je tweede track heeft dat eigenlijk ook een beetje. Misschien kun je iets meer spelen met stereo (zoals de synth die er op 0:49 in komt).

Ik moet me ook aansluiten bij brz, die oude versies klinken iets frisser (hoewel hier weer wat veel laag in lijkt te zitten).

Het is maar een mening....
 
Je caps lock staat nog aan :D

...nope, maar toch bedankt!

Ik luister nu naar de eerste en ik moet zeggen die wat dofjes binnenkomt, of er zit wat weinig dynamiek in. Ik mis wat mid-hoog in elk geval. Ik weet ook niet hoe het werkt met mastering, ik kan alleen zeggen wat ik hoor. Het lijkt er een beetje op alsof er een deken over de speaker ligt.

Je tweede track heeft dat eigenlijk ook een beetje. Misschien kun je iets meer spelen met stereo (zoals de synth die er op 0:49 in komt).

Klopt wat betreft dat mid-hoog. Zonder Madonna en de synthesizers zit er een gat onder de hi-hat. Ik had eigenlijk in dat gebied wat andere drums moeten plaatsen, had de track ook wat levendiger gemaakt denk ik. Dat hij wat dofjes overkomt snap ik want ik was wel geforceerd de hi-hat naar de achtergrond te zetten vanwege dat mid-hoog. Hoe harder de hi-hat stond, des te meer werd dat mid-hoog hoorbaar... of eigenlijk het gebrek aan mid-hoog.

Ik moet me ook aansluiten bij brz, die oude versies klinken iets frisser (hoewel hier weer wat veel laag in lijkt te zitten).

Ik heb precies hetzelfde wat betreft de oudere versies, er zit inderdaad veel meer laag in. In de nieuwe versies heb ik het laag veel beter afgemixt, minder laag dus. Dus zouden de nieuwe versies frisser moeten overkomen, ik kom daar ook niet helemaal uit.
 
Back
Top