RME: MADIface XT en meer.....

RME gaat los op Messe:

200dyle.png

MADIface XT (USB3.0)
Kleine interface met grootste plannen nu met USB 3.0

Verder: MADI Router, AES3 Router, AES3 Converter, OCTAMIC XTC, ADAT Router, ADAT Converter.

Meer info:
http://www.synthax.de/media/files/kataloge/Synthax-News-MM2013.pdf
 
Niet meer dan 2 inputs maar met gemak projecten met 150+ tracks waarvan 50/50 audio/midi.
 
Niet meer dan 2 inputs maar met gemak projecten met 150+ tracks waarvan 50/50 audio/midi.

geen vergelijk dus imo.. elke fysieke IO die je in Logic plakt kost een aantal cpu-cycles, dus of je 2 of 32 gebruikt scheelt wel eventjes dan natuurlijk.

Ik heb er ook nog wel 100 midi tracks naast draaien en dergelijke
 
Thanks, heb er genoeg aan. Als ik er 32 focusrite pre-amps bij zou kopen kom ik rond het zelfde bedrag uit. :okdan:
 
Waarom wil je 32 preamps. Heb je een orkest of zo. 32 analog inputs kan ik nog snappen.
 
ik ben nu toch wel nieuwsgierig hoe iemand zijn lijnen route met een 60 analog input systeem. bijwijze van wat neem je dan allemaal op, of zit het meeste gewoon BV. standaard een sh-101 op kanaal 16 en gebruik je die niet dan blijft die ongebruikt. is het gewoon dat je dan niet hoeft te switchen. Hoeveel route je dan weer door naar een ander kanaal (stompbox misschien),

wie kan mij een voorbeeld geven.
 
ik ben nu toch wel nieuwsgierig hoe iemand zijn lijnen route met een 60 analog input systeem. bijwijze van wat neem je dan allemaal op, of zit het meeste gewoon BV. standaard een sh-101 op kanaal 16 en gebruik je die niet dan blijft die ongebruikt. is het gewoon dat je dan niet hoeft te switchen. Hoeveel route je dan weer door naar een ander kanaal (stompbox misschien),

wie kan mij een voorbeeld geven.

Ik heb een 96io motu systeem gehad. 48 inputs voor alleen de analoge drumbakken, rest synths en fx returns.

Als je je Daw als mixer gebruikt zonder mengpaneel ertussen gaat het heel snel
 
Input 1-11 miami
12 mbase
13 phatty
14 bs2
15 pulse2
16 minitaur
17/18 tempest
19/20 integra
21/22 p12
23/24 tr-8

En zou wanneer ik alle individual outs en overige gear wil gebruiken, net zo makkelijk naar 48 inputs kunnen
Alles realtime het daw in, niks patchen en tracken gewoon realtime door daw summen via de tape returns en stereo mixdown realtime opnemen

Je gaat toch niet iets patchen, tracken naar wav en dan weer wat anders patchen en tracken? Gewoon alles realtime midi houden tot mixdown. Veel bronnen, veel processing en alles tegelijk laten spelen en opnemen in één take, dat is de fun.
 
thanks !!
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top