Acid sound - gear of vst tip?

Heb een xoxbox MKII besteld, nieuw. Als ze 2e hands mooi waarde houden en ik krijg 3 jaar garantie, lijkt me dat een safe try
Nu nagelbijten tot ie eindelijk toekomt. In Antwerpen is een shop die ze verkoopt maar enkel op bestelling, anders was ik nu al zo zuur als een cola ;)
 
Hij is vandaag toegekomen. Met de sherman restyler er achter en Maschine als trigger is het crazy fun.
Enkel de voeding gaat na een tijdje vreselijk zoemen. Moet ik dat tolereren of is dit een terugzending waard?
 
Vanavond bij 'Andere Tijden' (op ned2), het ontstaan van de housemuziek en hoe er in Nederland op werd gereageerd...

Lijkt me erg leuk.
 
Ik heb de afgelopen weken wat gear verkocht op SF, ik kom tot de conclusie dat ik goud in handen had.

Ik had ruim een jaar een Terratec Sine MB33 (=MAM MB33 mk2) en een Roland EF303 stepsequencer. Het is nooit in me op gekomen die 2 direct op elkaar aan te sluiten. Random de 16 steps in stellen (binnen een zelf gekozen key en scale) en een paar slides er in gooien was vast al erg vet geweest, en dan het EF303 pattern live tweaken, en de Terratec tweaken.

Dom! Zou een mooie ervaring geweest zijn... Maar goed, de Terratec mocht weg omdat ik een beetje flauw werd van de 303 sound. Maar ik had er meer uit kunnen halen realiseer ik me nu.
 
Vanavond bij 'Andere Tijden' (op ned2), het ontstaan van de housemuziek en hoe er in Nederland op werd gereageerd...

Lijkt me erg leuk.

Heb ik even gemist, van de week even terug kijken op uitzending gemist dus

Paul
 
is die TT303 zo goed? heb hem nooit gehoord namelijk...

slaat de bal op enkele vlakken mis en vind ik een beetje duur voor wat het maar is

in vgl met de TT303 vind ik de x0xb0x uiteindelijk toch enkele voordelen hebben:
- opensource, staat iets je niet aan, pas het dan aan
- opensource, is ier iets kapot, een hele community staat klaar om te helpen, alle schemas zijn voor handen
- geen smd, lijkt me ook veel simpeler te herstellen als iets kapot gaat
- analoog gedeelte en knopranges zijn exacter naar origineel toe (tt303 heeft meer accent, verkeerde curve op de reso)
- http://antto.pwnz.org/cms/projects/n0nx0x2.html zal uiteindelijk de complete 303 sequencer nabootsen + veel meer bieden. Nog even geduld daarvoor ;)

Het bedrijfje Cyclone analogic blijf ik toch een beetje sketchy vinden.

Voor de rest, ziet hij er wel mooi uit die TT303 8) En klinkt zeker goed. Gewoon beetje aan de dure kant.
 
Back
Top