dj donkey kong-lsd (orginal mix)

JohnDoe28

Ouwe rot
Lid sinds
1 februari 2013
Berichten
1.063
hoi boys,grils,buitenaardse wezens,en indianen.
ik heb een nieuwe track gemaakt genaamd lsd.

http://soundcloud.com/dj-donkey-kong/dj-donkey-kong-lsd-orginal

gemaakt met fl studio.
vengeance samples
sytrus.
ect.
laat me weten wat je er van vind.

edit
ik heb al flink wat goede tips gehad die ik nu aan het uitwerken ben en binnenkort komt er dus een hele nieuwe mix
ingekort en flink aangepakt.
 

Attachments

  • trippyy.jpg
    trippyy.jpg
    83,3 KB · Bekeken: 42
Last edited by a moderator:
Hoi, leuk dat je enthousiast bezig bent. Als ik je één tip mag geven: luister eens goed naar muziek die je leuk vindt. En probeer dan te ontdekken wat daarin zit wat je mooi vind en hoe dat in jouw track overkomt.
Wees kritisch naar jezelf, of hetgeen wat je nu hebt, écht hetgeen is wat je wil maken, of dat je nog niet helemaal ontdekt hebt hoe het beter te doen.
 
dank je ik luister heel veel muziek die ik leuk vind maar vind dat hier nog flink aan gewerkt kan worden. maar dat heeft wel effe wat tijd nodig.
 
Je moet in elk geval iets doen aan de variatie.
Nu hoor ik in feite 4 dezelfde blokken en 2x dezelfde break een intro en een outtro.

Het lopende soundje zit opzich zelf ook geen variatie in en daar word ik erg nerveus van.

Paul
 
ik heb een flinke update op lsd gemaakt. ik heb de track flink lopen korten. en hier en daar sounds toegevoegd.
https://soundcloud.com/dj-donkey-kong/dj-donkey-kong-lsd-orginal


ik hoop dat ie nu beter in de smaak gaat vallen. greets dj donkey kong.
 
Mijn mening: hier moet nog veel aan gebeuren.. qua opbouw.. qua melodie etc. Er zit btw amper melodie in...

Nergens komt je track 'los'.. het lijkt wel een contstante aanloop van 5.50 lang..

En van dat donkey kong nintendo riedeltje word ik gek.. het lijkt wel een hypnoze geluidje..

sorry, ik zou eerst eens even na denken over hoe jij hier op zou dansen… wanneer gaat je nummer knallen. hoe bouw je de spanning op naar dat punt..
En vooral, werk aan je drumtrack.. die moet op een gegeven moment gaan lopen, contstant worden..

Succes er mee iig.. geef niet op :-)
 
Back
Top