• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland 808 parts,Korg MS-PS knoppen,Korg35 filter chips

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

efexor

The Analog Collective
Lid sinds
16 november 2012
Berichten
1.072
Locatie
huis van steen
Heb nog een partij Roland en Korg onderdelen liggen.

TR-808 tactile switch + switch frame + stepbutton geel.
De tactile switch is nieuwe,de switch frame is gebruikt en origineel Roland,de stepbutton is gebruikt en origineel Roland.
Van deze gele heb ik 4 setjes liggen.

TR-808 tactile switch + switch frame + stepbutton wit.(is niet meer echt wit,maw verkleurd door gebruik)
De tactile switch is nieuwe,de switch frame is gebruikt en origineel Roland,de stepbutton is gebruikt en origineel Roland.
Van deze witte heb ik 3 setjes liggen.

TR-808 tactile switch + switch frame + stepbutton oranje.
De tactile switch is nieuwe,de switch frame is gebruikt en origineel Roland,de stepbutton is gebruikt en origineel Roland.
Van deze oranje heb ik 3 setjes liggen.

TR-808 tactile switch + switch frame + stepbutton rood.
De tactile switch is nieuwe,de switch frame is nieuw,de stepbutton is gebruikt en origineel Roland.
Van deze rode heb ik 1 setje liggen.

Deze setjes kunnen ook gebruikt worden in de Jupiter 8,VP-330 MK2,Saturn 09 en TR-808.

Per setje betaal je 25 euro,is met aangetekende verzending reeds in de prijs inbegrepen.


6x MS/PS knoppen met witte indicatie.(voor vrijwel alle functies op een MS-10/20,...)
8x MS/PS knoppen met grijze indicatie..(voor vrijwel alle functies op een MS-10/20,...)
1x grote MS/PS met witte indicatie(voor VCO,Volume/power on-off).

Prijs per knop is 30 euro,is met aangetekende verzending reeds in de prijs inbegrepen.


2x Korg35 filter chip.
Zijn gebruikt maar 100% functioneel.
Prijs is 75 euro,is met aangetekende verzending reeds in de prijs inbegrepen.

Paypal kan zonder extra kosten.
Bij meerdere aankopen worden verzendingskosten in vermindering gebracht.
 

Attachments

  • 808 setjes.jpg
    808 setjes.jpg
    38,2 KB · Bekeken: 66
  • Korg MS-PS knobs.jpg
    Korg MS-PS knobs.jpg
    27,8 KB · Bekeken: 64
  • korg35.jpg
    korg35.jpg
    29,3 KB · Bekeken: 55
De 808 setjes zijn de deur uit.
De Korg35 filter chippies zijn ook :verkoght:

Korg knoppen zijn er nog in aanbod.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top