• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog VX351 CV Expander plus CP-251 Control Processor, eventueel in 19" rack mount.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

gasminet

Ingeburgerd
Lid sinds
6 februari 2004
Berichten
46
Locatie
vlakbij
Moog VX351 CV Expander plus CP-251 Control Processor, eventueel in 19" rack mount.

Hallo,

ben aan het opruimen en aangezien ik mijn Voyager zelden gebruik in combinatie met deze dingen bied ik ze te koop aan,

Moog CV Expander VX351 - 175 Euro
Moogerfooger CP-251 Control Processor - 200 Euro

19" rack mount adapter - 75 Euro


Alles in 1 koop: 400 Euro

Zie mijn andere topic voor meer spullen :)

0653221911
jvsomeren@gmail.com

Groet
Jan
 
Ik vergat nog te vermelden dat de conditie uitstekend is.

Als gloednieuw dus. geen gebruikssporen. Altijd samen in het rack gezeten dus de originele houten zijkantjes zijn ook nog nooit gebruikt.

Doe je voordeel. Voor wie ze kan gebruiken is dit een kans want je komt ze tweedehands weinig tegen. Op dit moment kost deze set bij Thomann ruim 700 Euro.

Groet
Jan
 
Er is veel animo voor de CP-251.

Nog even voor de duidelijkheid: ik ben geen verzendhuis en heb geen tijd om pakjes te verzenden. Te veel rompslomp en ik heb een drukke baan door de weeks.

Dus graag afhalen tegen contante betaling, omgeving Harderwijk.

Groet
Jan
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top