TC Reverb4000 waar het goedkoopst?

@MadR

Hoe weet je nou wat zijn smaak is?

Als hij voor 3000 ballen een apparaat wilt scoren dan neem ik aan dattie weet waar hij aan begint. Of niet dan?
 
smaak is hetzelfde als een fase in je leven
daarnaast:

goede smaak verschilt niet !!

;)
 
blaat
 
maar ondertussen weet dus niemand waar ie goedkoper te krijgen is.....
 
R4000 DELIVERY MARCH 2003 2802.00 EUR

musiciansgear.com

en laat maar een demo hoor als je hem hebt ... ben benieuwd !
 
Mijn tips aan de kat skan>>>

Mijn tips aan de kat skan>>>

Ik zou zeggen... neem geen tc van 3000 euro...en wel hierom... een dure topgalm komt het meest tot zijn recht op dunne vocalen...dan plaats je het instrument in een ruimte zonder dat je mix dichtslipt...bel de dijk bel maarten sound en vision bel morel...dat zullen ze allemaal zeggen(van het niet dichtslippen). Met jouw genre muziek is het veel prettiger om een bak te heeben die kleurt>>> lexicon> warmer en muzikaler dan tc...menig internationaal blad schrijft er zo over...Verder sluit ik mij aan bij het stuk van Lo Fi>>> Een hele dure galm put je met hardcore niet helemaal uit is de verwachting. Ik zou voor een mpx 1 gaan en een stel triple c kompresors kopen voor op je virtuelen en op je 909!!!
En een drummachine...je houdt tenslotte geld over...Waarom een triple c? ik heb ook een fatman(buizen van tlaudio) de triple c hoor je echt werken en die geeft me een extra dreun op je kicks...300 euor top!!!verder suc 6 met je keuze...
 
Origineel geplaatst door dione
Voorbeeld : vroeger vonden veel mensen pcp-produkties ook zo vet klinken,dat kwam mede ook omdat ze 1 van de eersten waren die een topkwaliteit galm op hun produkties gebruikten...( volgens mij een dure Lexicon )....luister maar eens naar Protectors of Bass en Negative Burn....

Klopt veel oudere tracks hadden helemaal geen reverb of alleen op het einde een beetje over de hele mix, bij het masteren pas.
 
Re: Mijn tips aan de kat skan>>>

Re: Mijn tips aan de kat skan>>>

Origineel geplaatst door De Voorman
Ik zou zeggen... neem geen tc van 3000 euro...en wel hierom... een dure topgalm komt het meest tot zijn recht op dunne vocalen...dan plaats je het instrument in een ruimte zonder dat je mix dichtslipt...bel de dijk bel maarten sound en vision bel morel...dat zullen ze allemaal zeggen(van het niet dichtslippen). Met jouw genre muziek is het veel prettiger om een bak te heeben die kleurt>>> lexicon> warmer en muzikaler dan tc...menig internationaal blad schrijft er zo over...Verder sluit ik mij aan bij het stuk van Lo Fi>>> Een hele dure galm put je met hardcore niet helemaal uit is de verwachting. Ik zou voor een mpx 1 gaan en een stel triple c kompresors kopen voor op je virtuelen en op je 909!!!
En een drummachine...je houdt tenslotte geld over...Waarom een triple c? ik heb ook een fatman(buizen van tlaudio) de triple c hoor je echt werken en die geeft me een extra dreun op je kicks...300 euor top!!!verder suc 6 met je keuze...

Ik denk dat die man wel weet wat ie koopt hoor.

;)
 
Re: Mijn tips aan de kat skan>>>

Re: Mijn tips aan de kat skan>>>

Origineel geplaatst door De Voorman
Ik zou zeggen... neem geen tc van 3000 euro...en wel hierom... een dure topgalm komt het meest tot zijn recht op dunne vocalen...dan plaats je het instrument in een ruimte zonder dat je mix dichtslipt...bel de dijk bel maarten sound en vision bel morel...dat zullen ze allemaal zeggen(van het niet dichtslippen). Met jouw genre muziek is het veel prettiger om een bak te heeben die kleurt>>> lexicon> warmer en muzikaler dan tc...menig internationaal blad schrijft er zo over...Verder sluit ik mij aan bij het stuk van Lo Fi>>> Een hele dure galm put je met hardcore niet helemaal uit is de verwachting. Ik zou voor een mpx 1 gaan en een stel triple c kompresors kopen voor op je virtuelen en op je 909!!!
En een drummachine...je houdt tenslotte geld over...Waarom een triple c? ik heb ook een fatman(buizen van tlaudio) de triple c hoor je echt werken en die geeft me een extra dreun op je kicks...300 euor top!!!verder suc 6 met je keuze...
Dus jullie denken dat ik alleen Hardcore maakt.....===nee toch===
Ben met meerdere projecten bezig dan jullie denken:maffia:

.....mpx1/triple c ?!?! ===nee toch===...ik weet wel wat beters te kopen!
Ik ben zelf meer fan van tc....ik ken ook de pcm 91 en de m3000 dus ik weet waar ik over praat
en ja ik heb ook boekjes thuis!
Ik wil gewoon het beste hebben van tc....
I love the tc reverbs:okdan:

endonyx: misschien is dit een stomme redenering ... maar denk je niet dat dit soort topend galmen
iets TE clean klinken voor hardcore?!?!

Wauw ja dit is zeker een stomme redenering......:confused:

We willen toch kwaliteit?
ok rauw is rauw....
Maar als ik een mooie galm nodig hebt met een hardcore track
wil ik ook een best mogelijke galm kunnen in zetten...===toch===

Iedergeval thanx voor de prijzen:biertje:

zo ik heb gesproken:engel: ;)
 
Re: Re: Mijn tips aan de kat skan>>>

Re: Re: Mijn tips aan de kat skan>>>

Origineel geplaatst door Catscan

.....mpx1/triple c ?!?! ===nee toch===...ik weet wel wat beters te kopen!
Ik ben zelf meer fan van tc....

uhm...Triple C is ook van TC.....:eureka:
 
Re: Re: Mijn tips aan de kat skan>>>

Re: Re: Mijn tips aan de kat skan>>>

Origineel geplaatst door Catscan



endonyx: misschien is dit een stomme redenering ... maar denk je niet dat dit soort topend galmen
iets TE clean klinken voor hardcore?!?!

Wauw ja dit is zeker een stomme redenering......:confused:

We willen toch kwaliteit?
ok rauw is rauw....
Maar als ik een mooie galm nodig hebt met een hardcore track
wil ik ook een best mogelijke galm kunnen in zetten...===toch===

oke als je het zo bedoeld dan heb je gelijk ;)

ben benieuwd hoe dat gaat klinken dan!
 
ik denk dat de TC Reverb 4000 een goede investering is , als je hem hebt
kun je ook niet meer de reverb de schuld geven van het slechte resultaat.;)

Ik weet niet of je een bedrijf hebt maar dan kun je natuurlijk met de BTW iets
doen en later bij de belasting aangifte als investeringsaftrek.
Als je wel geld verdient maar het is niet je hoofdinkomen dan als neveninkomsten
opgeven en alles opvoeren als kosten.
 
Origineel geplaatst door radiance
@ Catscan: Als je hem dan toch gaat kopen, die M4000, zou je dan voor mij van die 1000+ presets impulse responses kunnen maken zodat ik die in Emagic's Space designer kan laden?;)

Alvast bedankt,

Radiance

www.noisevault.com

daar staan ze allemaal....;)
 
hehe opvallende keuze dat je toch voor een lexicon bent gegaan.
bevalt die je goed ? (ben niet nieuwsgierig :geslaagd: )
 
Back
Top