• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

RME HDSP 9632 PCI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JorgV

Stamgast
Lid sinds
30 november 2006
Berichten
277
Locatie
Tilburg
Te koop wegens overstap op nieuwe studio 8)

RME HDSP 9632 PCI
Superstabiele geluidskaart met ultra lage latency. RME topkwaliteit. Gaat met pijn in mijn hard weg, maar heb nu meer inputs nodig. Nieuwprijs nu €329 bij Thomann.
€200

M-Audio DMP-3
Dubbele mic preamp. Klinkt erg goed, check bv hier http://www.soundonsound.com/sos/may02/articles/maudio.asp of de vele positieve referenties op Gearslutz. Bijvoorbeeld deze leuke shootout tegen een API http://www.gearslutz.com/board/gear...dio-tests/643664-api-3124-vs-maudio-dmp3.html .
€100

SM Pro Audio M-Patch 2
Kwalitatief zeer goede monitor controller. Passief, kleurt niets (werkt ook zonder adapter, alleen dan geen ledjes of koptelefoon). Ziet er duur uit. Voelt ook zo (belangrijk ;)). Handige mogelijkheden, google maar wat :)
€80

Alles in één koop voor €320

Als je een andere combi wilt, stel maar wat voor!

Versturen kan, afhalen in Tilburg Reeshof heeft uiteraard voorkeur.
 
Last edited by a moderator:
Schopje met, traditiegetrouw, een prijsverlaging:

RME 9632 €175
M-Audio DMP3 €80

Samen: €250 incl verzending!
 
Kick, en laatste prijsverlaging:

RME HDSP 9632, PCI geluidskaart met stereo I/O, MIDI en ADAT: €150
M-Audio DMP3, dubbele mic-preamp die beter klinkt als zijn prijs doet vermoeden: €75

Ruil voorstellen worden ook in overweging genomen, ruilen met een Mopho zou een optie zijn. Bied maar wat aan 8)
 
bumpje voordat ze op marktplaats geslingerd worden...

misschien nog iemand een leuke 1HE racksynth te ruil? Heb nog een gaatje in m'n rack :)
 
M-Audio DMP3 is ook de deur uit - alleen de RME is nog over.

Mods, zou de titel aangepast kunnen worden in RME HDSP 9632 PCI ?

BvD!

(en bump! 8))
 
ik probeer het nog eens... geluidskaart zit nog steeds lekker warm in mijn pc, maar wilt graag eens ergens anders naar toe :)
 
Ik dacht dat van bovenstaande spullen de RME kaart er als eerste uit zou vliegen, maar het was toch ff anders...

maar nu is hij ook :verkoght: en is er iemand heel blij mee!

Deze draad kan dus :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top