• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nord modular G2 keys, Roland JP8000 en meer...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Eric Snelders

Ingeburgerd
Lid sinds
14 november 2002
Berichten
65
Ik ga de komende dagen nog meer spullen te koop aanbieden, maar ik begin vast hiermee:

Clavia Nord Modular G2 / keys in 100% gave staat, met alle oorspronkelijke toebehoren zoals manual, USB kabel. Heeft een recente OS update gehad, maar via internet kun je uiteraard de allernieuwste OS met sounds updaten. En ...uiteraard.... de modular editor.
Vraagprijs 1200 €

Roland JP8000, eveneens in 100% staat, fantastische Virtual Analog synth, vraagprijs 450 €

Mackie universal controller, ultieme controller voor Cubase, Logic en al die andere fijne DAW's, met auto faders en heel veel mooie opties. Ik heb ook de oorspronkelijke overlays nog. Vraagprijs: 600 €

De door mij aangeboden spullen zijn eerstehands, d.w.z. ik ben de oorspronkelijke koper en de spullen zijn altijd -meer dan- netjes onderhouden en zijn de studio nooit uit geweest.
 
KRK VXT 6 studio monitors, eveneens in 100% conditie. Let op dit zijn de VXT's en dus niet de Rokits o.i.d. richtprijs 400 €

Mackie 1202-VLZ-3 mixer, niet gebruikt, inclusief doos, nieuw € 340 mag weg voor € 250

East West composer's edition: prachtige software library van East West met Orkesten, koren, world geluiden, monsterlijke drums enz enz Een Hans Zimmer library in het groot! nieuwprijs rond de € 1000 mag weg voor € 500 (uiteraard is dit originele software en ben ik rechtmatige eigenaar, oh ja er komt een dongeltje bij)

Nog meer software (alles origineel, legaal en met dozen en alle toebehoren)

NI Absynth 5
Waldorf Largo
Virsyn Cube
Stylus RMX
Atmosphere
Steinberg Wavelab essential
Waldorf pack (PPG, Attack en filter modules)

Richtprijs: 60% van nieuwprijs of doe een beter voorstel

Er komt nog meer, maar mijn lijst is nog niet compleet
 
Sorry, helemaal fout. De monitoren zijn de originele KRK V6 activ monitors, dus NIET de KRK VXT6. Het gaat hier dus om de originele uitvoering met de 'originele' KRK studio kwaliteit.
 
Deze thread graag verwijderen

Deze thread graag verwijderen

Beste moderator, wilt u deze thread voor mij verwijderen?
Ik maak een nieuwe met aangepast aanbod en duidelijke richtiprijzen
thanx
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top