Rm1x repareren

pjeut

Ouwe rot
Lid sinds
14 Maart 2003
Berichten
2.109
Locatie
Emmeloord
Wie oh wie kan mijn RM1x repareren. Lijkt mij relatief simpel; de beruchte knoppen...
Maar omdat die knoppen het zo beroerd doen, weet ik eigenlijk niet zeker of de overige functionaliteit nog wel oké is.

Voor de duidelijkheid: het gaat mij er vooral om om de songs en patterns die er op staan (ook op schijf) te redden. Ben zeker niet van plan om met de RM1x verder te gaan.

Mag dus ook wel wat kosten. Wie kan me advies geven of een aanbod doen?


Groeten,
Pjeut
 
Met "de beruchte knoppen" bedoel je alleen de zwart/witte sequencer toetsen of ook de andere functie toetsen en draaiknoppen? Ik heb ooit mijn RM1x onder handen genomen en alle sequencer toetsen vervangen voor nieuwe tactiles (zo heet t geloof ik), ging best makkelijk en daarna werkte t retesoepel... Dus misschien is dat nog een optie
 
Eigenlijk hebben alle knoppen wel wat. Ben dan ook wel benieuwd hoeveel het zou kosten om gewoon alle knoppen te vervangen.
 
Dus maar even omdopen tot een ander bericht:

wie oh wie weet waar ik die switches kan krijgen? en betreffen het allemaal dezelfde switches met wel verschillende knopjes (heb de bak nog niet open gemaakt).
Gelukkig inmiddels wel al een ervaren soldeerder opgespoord, moet dus alleen de materialen paraat hebben.
 
Back
Top