Kurzweil PC3X toets volume

Nelzie

Ingeburgerd
Lid sinds
15 november 2007
Berichten
37
Locatie
Rotterdam
Goedemiddag,

Op mijn PC3X is het volume van toets A4 veel hoger dan alle andere toetsen. Dit is bij ALLE setups en programs zo. Ik dacht eerst dat dit een bepaalde instelling moest zijn, dus heb alle menu's doorgezocht maar kan niks vinden. Weet iemand wat de oplossing kan zijn?

Gr, Nelzie
 
Bedankt, ik zal hem eens openschroeven. Wie weet is het wel zo eenvoudig, niet eens aan gedacht (ik denk vaak te moeilijk). Het punt is dat deze toon echt VEEL harder klinkt dan alle andere, ook als ik de velocity, volume enz aanpas. Zou het nog iets anders kunnen zijn?
Ik laat het weten als ik 'm open heb gemaakt.
 
Goedemiddag,

Op mijn PC3X is het volume van toets A4 veel hoger dan alle andere toetsen. Dit is bij ALLE setups en programs zo. Ik dacht eerst dat dit een bepaalde instelling moest zijn, dus heb alle menu's doorgezocht maar kan niks vinden. Weet iemand wat de oplossing kan zijn?

Gr, Nelzie

Zeker weten een vuil contact.
Kun je zelf reinigen maar als je er niet ervaren in bent kan er veel mis gaan.
 
Ok bedankt,

Ik heb dit nog nooit gedaan. Wat is de beste manier, of kan ik dit beter laten doen?
 
Als ik het zelfde doe als deze vriendelijke vriend, moet het goedkomen denk ik? Of moet ik nog ergens anders op letten?

 
Back
Top