Gijsdemik - Hit N Run

Hij is best cool, maar niet helemaal My cup of tea. De drums en de bas zijn wat mij betreft veel te "vierkant". Als op 0:50 dat percussieve melodietje erbij komt, vind ik het leuker worden. Aan het vele laag stoor ik me niet, heerlijk! De zang vind ik best goed, maar dan wel in dit type liedje. Als de zang in het 2e deel meerstemmig wordt, verdrinkt ie wel in de mix, en wordt het minder verstaanbaar. Voor een liedje miste ik een beetje een duidelijke couplet-refrein-brug structuur. Ik zou de mix nog eens overdenken, dan komt het wel goed.
 
dit klinkt zeer authentiek 80er jaren en ook nog eens als een echt orginele song.
inplaats van een stijl-oefening....tja, misschien heb je dit gewoon in je.

productie kwaliteit kan beter maar dat interesseert me geen 80er jaren fluit!

Lelystad:

one point
 
Soundwise is het inderdaad niet helemaal netjes, maar het is niet iets waar ik echt over struikel. Op vocaal gebied had het echter wel iets interessanter gemaakt kunnen worden vind ik. Voor de rest is ie wel leuk!
 
Human League-ish!

Human League-ish!

Lekker hoor! Inderdaad behoorlijk 80-ies! Human League! Sluit me bij eerdere suggesties aan: strakkere, dunnere bas en wat mee lucht en de song gaat sky-high! Zang is prima!

Als 80-ies man kon het me zeker bekoren. Hoor graag een alternatieve take van je!

RFB
 
Bedankt voor de leuke reacties en het stemmen :okdan:

Echter dat duits snap ik niet helemaal haha.

Het opniuew afstellen van het nummer kan lastig worden.
Ik neem het nummer altijd op door mijn externe geluidskaart.
Ik druk dus bij Fl op play nadat ik een recorder heb aan gezet,
tevens word dat patch hunten in me synths haha

miss kan ik met een multie band limter nog het een en andere er aan veranderen:)
 
Ik vind m sterk, mischien produktietechnisch hier en daar nog wat verbeterpuntjes, maar de sound vind ik origineel, hij klinkt lekker. Niet zoals zoveel house/techno plaatjes tegenwoordig. Ook moedig/Leuk om er zang bij te doen.
Vanwege de originaliteit een stem van mij !~

Groet van Aeroflux
 
Back
Top