Gijsdemik - Hit N Run

Sidx8580

Muziekant
Lid sinds
10 april 2005
Berichten
423
Locatie
Lelystad
Ik doe ook weer mee :luv:

Dit maal met een lekker radio liedje,ijzer sterke gitaar riffs en solo:engel:
Uiteraard wat synts weet aleen niet meer wat wat was maar dat mag de vibe niet crushen
uitstekkender zanger oftewel ik
hele dikke drums
oftwel de track van 2012!!!

Ik vind het niet het beste nummer wat ik heb gemaakt
maar wel 1 van de leukste
zat erg te twijfelen tussen een aantal numers maar deze ist geworden

ben erg benieuwd naar de reacties

ps:ik ben niet zo goed op de gitaar had em net 4 dagen in huis
ben de hele dag bezig geweest voor een riffs en een solo

peace8)
 

Attachments

  • Gijsdemik-HitNrun.mp3
    6,7 MB · Bekeken: 171
Doet lekker Brits mid-eighties aan. Van die gasten met gele of blauwe blazers met enorme schouderpads die blij staan te dansen als ze niet zingen.

Eerlijk gezegd vind ik de zang uitstekend bij het nummer passen!
 
:D
Doet lekker Brits mid-eighties aan. Van die gasten met gele of blauwe blazers met enorme schouderpads die blij staan te dansen als ze niet zingen.

Eerlijk gezegd vind ik de zang uitstekend bij het nummer passen!

bij het lezen van de jouw reactie schoot ik in de lach, haha ik zie het al voor me 8~

dat beschrijft het nummer mischien het best tnx:D
 
Ja, heel leuk en wellicht ga je er goed mee scoren. ben het eens met dr. van lansberg, very british 80's en vocals is niks mis mee. Ik vind de competitie dit jaar behoorlijk goed. ik ga nu elke inzending langs en wordt goed vermaakt, heel behoorlijk niveau (naar mijn mening). Deze kan zo op de radio, heeft echt wel potentie, maar ja in NL moet je muziek a-la J Smit , of liever nog piraten muziek, zeker hier in het hoge noorden.
Ik ga deze nog een keer afspelen, heb daar gewoon zin in..en dat is toch een goed teken?
 
Inderdaad leuk nummer! Bas lijkt wat modderig te zijn. Voldoet aan hoe men tegenwoordig denkt dat een pop-nummer moet klinken.. dwz: weinig dynamiek, veel herrie! Het nummer kwam dan ook een beetje drukkend op me over.. er mag wel wat lucht in hier en daar, wat mij betreft. Maar ok da's persoonlijke smaak.. denk dat het verder een prima nummer is.
 
Bas lijkt wat modderig te zijn. Voldoet aan hoe men tegenwoordig denkt dat een pop-nummer moet klinken.. dwz: weinig dynamiek, veel herrie! Het nummer kwam dan ook een beetje drukkend op me over.. er mag wel wat lucht in hier en daar, wat mij betreft. Maar ok da's persoonlijke smaak..

Nu ik hem nog eens op mijn koptelefoon beluister (eerder op huis, tuin en keuken speakers) moet ik het met payt eens zijn. Best drukkend, bijna onprettig naar mijn oren. Maar te modderig voor een strakke popplaat lijkt mij...(?)
Doet er trouwwens niks van af dat ik het weer een leuk nummertje vond wat zo af was! :)
 
Ik vind hem ook wat moddering en drukkend. Daardoor vind ik de melodies wat lastig te "verstaan". Ik denk dat een less-is-more aanpak (wat geluiden weglaten en de vocal de ruimte geven) deze song van "best OK" naar "erg cool" kan shiften. IMHO of course :)
 
Op zich een prima track. Qua opbouw en sfeerzetting lekker British inderdaad. Kan imo zo in een top-40 hitlijst terugkomen Ik heb de track eens beluisterd over mijn elektrostaten en ik begrijp wel waarom hij op sommige momenten iets drukkend lijkt over te komen gezien het dikke 'laag'.
 
Ik denk niet dat de radio hier op zit te wachten. Dan moet er nog heel wat aan gebeuren. Betere zang, goeie produktie enz. En dan ook nog vaak gedraaid zodat het in je hoofd blijft zitten. Maar dat gebeurt al gauw als je het refr een paar x hebt gehoord, dus pluspunt.
 
alweer 80ties jongens
zijn jullie allemaal 40
of 14 met de sleutel van je vaders platenkast
kwa sound ben ik het eens met de anderen
weg met alles onder de 40 hz
 
Back
Top