Cubasis voor de iPad

Steinberg heeft Cubasis voor de iPad uitgebracht. Hij kost € 45 in de appStore. Je moet er minimaal een iPad2 voor hebben.
Op de site staat ook info over compatible hardware voor Cubasis met de iPad.
 
Ik heb hem net gekocht, samen met Animoog, tevens keyboard en transport remote voor Cubase
 
is dit zeker?

ik heb een iPad 1 en in de app store staat voor cubasis v1.0 (197Mb) onder de aanschaf knop (€44.99) bij requirements 'compatible with iPad, iOS5.1 or later'

hoe zit precies, iemand?

nou ik heb het maar gekocht de versie cubasis 1.0 en het installeert en werkt fds gewoon op mijn ouwe iPad generatie 1 met iOS 5.1.1 erop

max.polyphony 24 zo even vlug bekeken.
 
Ik heb hem ook aangeschaft en het een mooie simpele cubase versie die prima werkt op de ipad!
Ik vind hem wel wat weinig features hebben vergeleken met de volle versie als cubase gebruiker werkt het wel heel relaxt.

Ik gebruik ook garageband maar cubase is veel beter..... Het hele midi gebeuren werkt erg goed en makkelijk.

Helaas mis ik wel de volledige gitaar amp sim van de volledige versie ..... Hier zit een hele simpele versie op.
Pluspunt: je kan een project van je ipad zo inladen in de volledige versie en werkt dan prima dus dat scheelt tijd om een idee uit te werken.
Minpunt: je kan geen project vanuit de volledige versie inladen op de ipad....??? Als iemand weet hoe dit moet hoor ik het graag
 
Zojuist ook aangeschaft, ondanks dat deze app eigenlijk gewoon veel te duur is voor wat het is... Tot nu toe dan, de eerste update met onder meer audiobus ondersteuning ligt ter approval bij Apple en kan dus elk moment beschikbaar zijn. Eerste indruk is goed, het lijkt zoveel op de grote Cubase dat ik de hele tijd naar m'n key commands grijp terwijl er geen toetsenbord is hahaha.!
 
Back
Top