• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland RD-700SX aangeboden (inclusief flightcase)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

peterhuismusic

Nieuwkomer
Lid sinds
7 december 2012
Berichten
2
Beste allemaal,


nieuw op dit forum en gelijk gear te koop plaatsen. Ik hoop dat ik een van jullie gelukkig kan maken met mijn 'oude' stage-piano (nieuw uit 2009).


Specificaties:
88 keys (Progressive Hammer-Action Keyboard) (dit zorgt voor een echt piano gevoel)
Maximum Polyphony: 128 voices
Wave Memory:128 M bytes (16-bit linear equivalent)
Expansion Slots: Wave Expansion Board SRX Series: 2 slots
Tones:
Normal Tones: 208
Tonewheel Organ: 10
General MIDI 2 Tones: 256
Rhythm Sets: 5
General MIDI 2 Rhythm Sets: 9
Setups: 100
Flash Memory: Approx. 1 M Bytes (1000 K bytes)
Effects: Multi-Effects:2 systems, 125 types
Reverb: 6 types
Chorus: 3 types
Sound Control:
(3-band Compressor)
3-band Digital Equalizer
Arpeggiator: 128 styles
Rhythm Pattern: 185 patterns
Controllers: Zone Level slider x 4 (Assignable), Equalizer knobs, Reverb knob, Chorus knob, Multi-Effects Control knob, Pitch Bend/Modulation lever
Display: 128 x 64 dots graphic LCD (with backlit)

Zitten genoeg connectors op aan de achterkant. 4x audio uit (2x XLR geballanceerd waarvan menig podiumtechnici zullen zeggen: ik wist niet dat dat bestond) en 2x jack (alle 4 tegelijk te gebruiken). Uiteraard nog een headphone jack.

Splits doet 'ie zonder moeite. Per split zijn er twee instrumenten aan te wijzen. Deze hebben elk nog eens een aparte fader voor goeie volume controle. De organs met leslieeffect werken ook goed (uiteraard niet te vergelijken met een Hammond, maar voor een stagepiano wel te gek).

Waarom doe ik 'm weg? Het apparaat werkt nog steeds heel goed. En elke keer als ik erachter zit verbaas ik met weer over de kwaliteit en de mogelijkheden van dit apparaat! Helaas woon ik nu te krap en kan ik 'm nergens kwijt en ben ik dus op zoek naar iets anders. Hij staat nu in de schuur (droog en vochtvrij) in z'n flightcase. Twee weken geleden heb ik 'm nog gebruikt en werkte nog prima!

De flightcase waar hij in zit heeft ie altijd in gezeten en is er altijd in vervoerd. De piano heeft dus echt geen schade.

Mijn richtprijs voor de set is rond de 1500 euro. Zoals gezegd dus in goede staat en kwalitatief echt mooi ding! Ik hoor graag wat of er geinteresseerden zijn! Als er vragen zijn over het apparaat, dan beantwoord ik ze graag!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top