Waves OneKnob Louder GRATIS!

Ik vond dit wel nieuws waardig, vandaag is het 'Black Friday' en Waves trakteert ons met een gratis plugin. :okdan:

oneknob-louder-header.jpg


Ideal for individual tracks and full mixes alike, Waves OneKnob Louder uses a powerful combination of low-level compression plus automatic makeup gain and peak limiting to increase RMS volume by up to 24 dB.

Ga alvast naar deze link om je gratis plugin aan te vragen:

http://www.waves.com/lp/black-friday/louder.html?ref=ind
 
dacht ook van ik probeer het even, kreeg vandaag wel een nummer.
Dan kom je in een woud waar je 4 keer moet inloggen enz. programma installeren, dan houdt hij niet van OS 10.5 ? !
laat maar.
Zit wel keurig een uninstaller bij, dus boem alles weg, bedankt



Your OneKnob Louder free serial number is: 18310YEEFX3259
 
dacht ook van ik probeer het even, kreeg vandaag wel een nummer.
Dan kom je in een woud waar je 4 keer moet inloggen enz. programma installeren, dan houdt hij niet van OS 10.5 ? !
laat maar.
Zit wel keurig een uninstaller bij, dus boem alles weg, bedankt



Your OneKnob Louder free serial number is: 18310YEEFX3259

Ja, ook ik ben niet te spreken over die ganse pleuris procedure!:r

Waves zou beter hun 'Oneknob' filosofie in hun in inlog-donwload-setup procedure steken.
Ik bedoel hoe moeilijk moet je het een mens maken om een "simpele" plugin te installeren?

Met deze "gratis" actie hebben ze bij mij alvast het tegenovergestelde effect bereikt.:slotje:
 
Ja, ook ik ben niet te spreken over die ganse pleuris procedure!:r

Waves zou beter hun 'Oneknob' filosofie in hun in inlog-donwload-setup procedure steken.
Ik bedoel hoe moeilijk moet je het een mens maken om een "simpele" plugin te installeren?

Met deze "gratis" actie hebben ze bij mij alvast het tegenovergestelde effect bereikt.:slotje:

Als de procedure al te lastig voor je is....
Dan kun je de oneknob ook beter niet downloaden. Is misschien ook iets te lastig in gebruik :okdan:
 
Hij doet wat ie claimt te doen, vind m ook niet slecht klinken
 
Ik heb de serial gekregen maar na het invullen van deze krijg ik gewoon niks??? Het gaat naar de "upgrade" section...

Te lastig dus hij komt niet binnen!!!
 
bij mij doet ie het, was wel wat onlogisch vond ik, maar de procedure werkt. Voor mij is NI service centre een van de mega redeneren NI te kopen, gewoon een activatiesysteem dat doordacht is.

in elk geval, het werkt, ik moet eens nauwkeurig luisteren wat de sideeffects zijn, maar luider wordt het zaakje haha.
 
Ik heb de email gekregen, maar ik wil hem eigenlijk helemaal niet :P
 
OneKnob Louder werkt opeens niet meer. Het ging toch niet om een tijdelijke licentie? Ik kan de plug-in wel aan een nieuw project toevoegen, maar waar de plug-in al een tijdje inzit, komt geen enkel geluid meer uit, tenzij ik Louder uitschakel... Hebben meer mensen hier last van?
 
heb wel gehad dat de knoppen gek deden (plaatjes klopten niet meer enzo)
 
Back
Top