Waves OneKnob Louder GRATIS!

Ik vond dit wel nieuws waardig, vandaag is het 'Black Friday' en Waves trakteert ons met een gratis plugin. :okdan:

oneknob-louder-header.jpg


Ideal for individual tracks and full mixes alike, Waves OneKnob Louder uses a powerful combination of low-level compression plus automatic makeup gain and peak limiting to increase RMS volume by up to 24 dB.

Ga alvast naar deze link om je gratis plugin aan te vragen:

http://www.waves.com/lp/black-friday/louder.html?ref=ind
 
het is geen bijzondere plug
geen roomsaus
eerder een gehaktmolen

Handige tool voor als je die sound graag wil en te lui bent om compressor en limiter uit je DAW te gebruiken

Hoeveel méér wens je eigenlijk te verwachten van een plugin met één knop?

Ik ben toch benieuwd, wel nog steeds geen link ontvangen.
 
nou kijk, 1 knop of 300 knoppen, maakt me niet uit, als het maar goed klinkt :D
 
Heb ook nog steeds niks ontvangen.

En ja, natuurlijk is dat reclame - maar een gratis paard kijk je niet in de mond hé.8D
 
Iemand al de Plug effectief ontvangen? Anders denk ik aan een commercieel trucje om aan je e-mail te komen, maar goed. Denk dat je beter opteert voor de Sausage Fattener. Hoewel de OneKnob ook niet slecht klinkt.
 
daarom heb ik ook maar een spam-afvang-adresje gebruikt hiervoor.

maar intussen heb ik nog steeds nix
 
Ik neem aan dat ze gefaseerd iedereen een actiecode toesturen, om zo de servers niet te overbelasten. Daarbij is het in de VS nog weekend ;) Lijkt me niet dat Waves op deze manier alleen mailadressen verzameld en geen plugin verstuurd, ze hebben een naam hoog te houden tenslotte.
 
Toch blijf ik het raar vinden. Als je weet dat je een grote naam in de bussiness bent en je plant zo'n actie. Dan kan je er toch donder op zeggen dat er meer dan 10 aanvragen binnen gaan komen? Zorg dan ook dat je genoeg serials hebt liggen.
 
Los van de aanbieding vind ik de huidige marketingstrategie van Waves vrij deprimerend voor hun klanten (waaronder mezelf). Wat is een waves plugin tegenwoordig nog waard? Maar dat is een andere discussie...
 
Toch blijf ik het raar vinden. Als je weet dat je een grote naam in de bussiness bent en je plant zo'n actie. Dan kan je er toch donder op zeggen dat er meer dan 10 aanvragen binnen gaan komen? Zorg dan ook dat je genoeg serials hebt liggen.

die serials kunnen zo gegenereerd worden, de fasering brengen ze wrschnlk aan om server load te spreiden. want zodra je een serial hebt ga je natuurlijk meteen downloaden. fasering is dan een slimme optie, want het enige alternatief dat je hebt is flinke capaciteit bijregelen, maar dat is een beetje zonde voor die 2-3 piekmomenten per jaar.
 
ik kom uit een ei denk ik
je hebt oneknob en oneknob louder
ik ging er van uit dat t over oneknob ging
de louder kenknie
 
Ontvangen

Ontvangen

Zojuist de code ontvangen.

Er was trouwens ook gemeld, dat het 48 uur zou duren. Dus de ophef in sommige posts begrijp ik niet helemaal.

Dat er reclame bij zit lijkt me niet meer dan logisch. Helemaal voor niets gaat de zon op.
Of de plugin nu wel of niet wat is, hij kost in ieder geval ook niets.
Dus het uitproberen waard.
 
Zojuist de code ontvangen.

Er was trouwens ook gemeld, dat het 48 uur zou duren. Dus de ophef in sommige posts begrijp ik niet helemaal.

Dat er reclame bij zit lijkt me niet meer dan logisch. Helemaal voor niets gaat de zon op.
Of de plugin nu wel of niet wat is, hij kost in ieder geval ook niets.
Dus het uitproberen waard.
Helemaal mee eens!:biertje:
 
ik kom uit een ei denk ik
je hebt oneknob en oneknob louder
ik ging er van uit dat t over oneknob ging
de louder kenknie

Je hebt een stuk of 6 OneKnob's. Louder is er daar één van, maar er is ook bijvoorbeeld een filter, overdrive etc.
 
Back
Top