Expert Sleepers GID

Eindelijk eens waardig voorpagina nieuws :P Expert Sleepers laatste toevoeging:


Glow in the Dark patch cables :D

8208433736_861ab8d9ff_n.jpg



http://player.vimeo.com/video/52709501
 
Vet cool, hopelijk komen er nog andere kleuren bij. Pluggen met ledverlichting lijkt me eigenlijk ook wel hip, en leds trekken zo weinig stroom dat deze volgens mij makkelijk gevoed kunnen worden door het cv- of audiosignaal dat door de kabel loopt. Nog beter zou zijn als die leds dan als vu-meters zouden dienen :D
 
tof, maar van beperkt praktisch nut.

Je ziet bijvoorbeeld nog steeds niet exact waar ze naartoe patchen. Zou je al een glow in the dark modular moeten hebben.
 
tof, maar van beperkt praktisch nut.

Je ziet bijvoorbeeld nog steeds niet exact waar ze naartoe patchen. Zou je al een glow in the dark modular moeten hebben.

Goed idee. In die gedachte: en dat vervolgens op de module de tekst bij de connectors (pitch in, lfo out etc) in dezelfde kleur van de kabel opgelicht wordt. Maar dan wel ondersteuning voor iets van 16 bit ofzo, zodat je met 65536 verschillende kleuren zorgeloos een flinke patch kunt maken met verschillende kleuren verbindingen. Dat zou inderdaad ook echt een praktische toevoeging zijn i.p.v. deze -m.i. wel leuke- gimmick. Wordt dan wel led en geen glow-in-the-dak. Maar goed, lijkt me een leuk project voor de echte übernerd :D

Maar ach, misschien moet ik eigenlijk gewoon wel minder koffie drinken, of in ieder geval niet daarna enthousiast doorgaan met nog veel meer energydrink...
 
Back
Top