Sferische underscoring

Bass

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
11 oktober 2002
Berichten
10.063
Bij deze, er mag gesampled worden mits ik het resultaat hoor :)

Veel luisterplezier :okdan:
 

Attachments

  • 02112012sferic.mp3
    4,5 MB · Bekeken: 34
sfeer heeft het wel idd maar ik mis er beelden bij... nu kan ik die nutuulk wel inbeelden maar toch...
misschien is bijna 5 minuten iets te lang wellicht gezien het doorgaan van die krakende squelch dingensen...
maar k'moet zeggen dat er soms wel leuke sounddesign combos voorbij komen...
 
leuke geluiden. ik 'hoorde' de volgende beelden :)

aliens_spaceships.jpg


Stofzuiger-robot-300x221.jpg
 
Dit is zo'n typische romantische scene waarbij 2 mensen die elkaar een uurtje eerder hebben ontmoet op een housefeestje zich nu plots op het plafond van een lift bevinden waarbij een lamp aanwezig is die de liftschacht verlicht en die een beetje knippert.

Het stel ziet links en rechts af en toe een andere lift omhoog gaan met een bang stelletje erop en ze vragen zich af waar al die liften naar toe gaan en waar ze vandaan komen (want er komt er geen eentje terug)
Ze maken zich ze zich ook lichtelijk ongerust over het eigen welzijn in de nabije toekomst.

Toch kloppen hun harten toch niet van de spanning vanwege de situatie maar vanuit opwinding door het samenzijn.

'Is dit kinky?' Vraag zij zich af, en 'Doet zij dit vaker?' denkt hij bij zich zelf.
Ze besluiten om zich nergens wat van aan te trekken en hartstochtelijk zoenen ze elkaar. Oh ja..oh.. mmmm

En toen plotseling ' Tsjoeeiuwwp', tja en dat was het dan. :P
 
bass jongen, ik vind t tof :)

wat jij zeker kan waarderen en waar ik aan moest denken toen ik t hoorde was deze:



hoe vet is dat wel niet gedaan qua sounddesign
 
ja ik ben ook slachtoffer van de loudness war :(
heb m teveel gecompressed
 
en dat is jammer want ik snap de onderliggende soundscape/noise wel weer
 
Filmscore, zonder echt muziek te zijn. Bijzonder.

[offtopic miereneukerij] Overigens is het sfeervol in plaats van sferisch. Dat is geen juist taalgebruik. Tenzij het iets met bollen van doen heeft? ;) [/offtopic miereneukerij]
 
Dit is zo'n typische romantische scene waarbij 2 mensen die elkaar een uurtje eerder hebben ontmoet op een housefeestje zich nu plots op het plafond van een lift bevinden waarbij een lamp aanwezig is die de liftschacht verlicht en die een beetje knippert.

Het stel ziet links en rechts af en toe een andere lift omhoog gaan met een bang stelletje erop en ze vragen zich af waar al die liften naar toe gaan en waar ze vandaan komen (want er komt er geen eentje terug)
Ze maken zich ze zich ook lichtelijk ongerust over het eigen welzijn in de nabije toekomst.

Toch kloppen hun harten toch niet van de spanning vanwege de situatie maar vanuit opwinding door het samenzijn.

'Is dit kinky?' Vraag zij zich af, en 'Doet zij dit vaker?' denkt hij bij zich zelf.
Ze besluiten om zich nergens wat van aan te trekken en hartstochtelijk zoenen ze elkaar. Oh ja..oh.. mmmm

En toen plotseling ' Tsjoeeiuwwp', tja en dat was het dan. :P

Zoiets......tof gedaan Bass...
 
Back
Top