15 november Clinic Roger Linn TEMPEST

Wilde dolgraag een 808 maar fok dat... ik MOT een Tempest.
Wat een vette freak bak en wat een punch, machtig, meester, heerlijk.
Weg met al die ouwe drumdozen waar je 6x te veel voor moet betalen tegenwoordig.

En deze bak MOET je in het eggie horen niet via Youtube ofzo. WREEEEED!!!!!!

Ow en Dave was er ook bij maar dan via Skype. :P


Ik ben nu een jaar Tempest "gebruiker" en vind de oude analoge drumcomputers a la 808 en 909 geweldig klinken, maar meer ook niet. (ondanks ik meer een "spartaans analoog" type ben)

De prijzen die men ervoor durft te vragen zijn inmiddels VER over the top. Zo'n 10 jaar geleden zou ik een 808/909 aankoop overwegen waarbij ik de huidige vraagprijs (wellicht) in guldens had betaald.

Tempest is hét gewoon.... heeft (en kan) eenvoudig wat een 808/909 ook kan (en dan heb je hooguit 10% van "zijn kunnen" gebruikt)
Daarnaast is het gewoon véél meer dan een gewone drumcomputer doordat Roger Dave Smith erbij heeft gehaald. Roger is echt geniaal en heeft vooruitstrevende ideeen over gebruik van muziekinstrumenten. Wellicht heeft ie ook bij Feedback verteld over zijn Linnstrument, dat heeft ie in Goes wel gedaan...
 
Laatst gewijzigd:
je kan er idd een keyboard aan hangen en je hebt een 6 voice analog synthesizer. :verkoght:

de LinnStrument heb ik na afloop naar gevraagd. Wordt ook leuk maar kan nog wel een tijdje duren voor het uitkomt.
 
Back
Top