Mutable Instruments Anushri

Mutable Instruments Anushri

anushri.jpeg


Analog monosynth with sequencer and lo-fi drum machine

http://mutable-instruments.net/anushri

Het is een DIY analoog digitaal hybride synth met een geheel analoog audio pad en een lofi 8 bit drumcomputer.
Ik heb de mazzel dat ik al een proefmodel heb mogen bouwen en dit ding is pure acid zonder te proberen een tb-303 na te bootsen.

Hij komt 4 november beschikbaar. Er zijn (volgens betrouwbare bron) 100 kits en ik denk dat ze snel op zijn.
 
Leuk ding en klinkt goed. Cool dat'ie te integreren is met een modular. Wellicht ook te gebruiken als externe sequencer.
 
ben wel benieuwd hoe die sequencer voor de drums werkt?
synth seq is een beetje acidlab achtig volgens mij?
 
Echt een zorgvuldig uitgekozen naam. Als het geluid niks is kunnen we het altijd nog AnusHerrie noemen. 8o)
 
Oops! Thanks for pointing that to us! Honestly, we did not notice… If this is a problem to you, you can stick a tube inside your unit and pretend it’s a Metasonix product. Heck, it already has the right color!"



Kwaliteits reply.....
 
Leuk ding. Maar nog altijd wacht ik op de polyfone Ambika, die eind deze maand uit zou moeten komen.
(Wel jammer dat ik het budget er niet voor heb.)
 
Tof hoor...!

De shruti-1 ligt nu onder mijn laptop als laptop verhoger... na het drukke werk ga ik die ook bouwen :)
 
Jammer dat ik zo onhandig ben, lijken me prima machines : )
 
En tis zo makkelijk stiekem!

(ooit kluns met 2 linkerhanden)
 
hoe kunnen jullie nu al bedenken dat je hem wilt hebben.

Wil je niet eerst audio horen???

Of heb ik iets gemist???
:mega:
 
Kwaliteits reply.....

Ik dacht eerst ook even "nounounou", maar "your unit" verwijst hier dus naar de synth en niet naar de menschelijken uitgang. En aangezien Metasonix gele tubesynths maakt met nogal ordinaire namen, was deze reply dus van een veel hoger niveau dan ik eerst dacht. :o:
 
Pcb + 2 chips voor 60 euro...
Net besteld...

Nu alweer zin in...

niet op bovenstaande link by the way, maar wel in de shop!
 
In hoeverre klopt het nog dat dit om een gelimiteerd aantal gaat (100 stuks)? Komt hierna nog een batch? Interesse is er zeker, klinkt geweldig, maar geld op het moment...
 
Back
Top