Mooi nummertje...

Ben d'r ff lekker voor gaan zitten.. biertje erbij :D

Wel een zeer verassend geluid tussen alle Electronic Dance Music hier.. :) Vind de tweede versie ook duidelijk beter... gebeurt meer... ook mysterieuzer met die vage stemmetjes in het midden :okdan:
Vind beide versies erg knap gemaakt.. erg mooi ook qua stereo imaging.. En was erg blij verrast om tussen al dat authentieke instrumentarium toch nog een paar analog-style drumgeluiden en Filter FX te horen.. :)
 
nou, ik hebbum geluisterd...


de drums lijken wel verbeterd.
aan het begin zit er vrij lang een meeresonerend geluid in, ik kan het niet helemaal plaatsen, galm?
als dat zo bedoelt is, dan zou ik he korter doen.

en tussen globaal genomen 4:00 en 6:00 ( het volle dynamische stuk ) zou ik af en toe een beetje gas terugnemen.
het zit wat vol af en toe.....

maar al met al, het klinkt prima de luxe....:okdan:

( en ik ben een ouwe zeiker):D

:mega:
 
Hum kan het meeresonerend geluid in de intro nog niet plaatsen. maar gaat er van het weekend even naar kijken. Ik heb wel de lage strings gedubbeld met een hele lage piano noot. Misschien dat je dat hoort. Maar ga wat ik al zei even van het weekend naar kijken.

Verder van 4:00 tot 6:00 herken ik wel. Het zou van mij daar nog wat opener ofzo mogen. Maar weet niet precies hoe dat helemaal te bewerkstelligen. misschien idd af en toe wat meer rust in de drums.

Verder is er natuurlijk een verschil met een zeiker zijn of gewoon kritich zijn. Ik heb in iedergeval tot nu toe zeer veel aan je commentaar gehad, en je gezeik draagt zeker bij aan het eind resultaat.(net zoals het gezeik van andere overgens :D ) Hulde daarvoor!
:halleluja :mega:
 
Back
Top