De nieuwe Synthi is leverbaar

dat is "oud nieuws"
het is geweldig, maar vlot niet echt snel heb ik de indruk
hetgeen verder natuurlijk prima is.
 
zou mooi zijn als er ineens enkele honderden nieuw op de markt zouden komen.
de prijzen voor 2dehands zouden dan wat kunnen zakken, maar ik ziet het niet zo snel gebeuren.
als het er 10 per jaar worden moet hij flink doorwerken
jammer, want het zijn best goed klinkende en erg handzame modulaire synthesizers. mn de a/ aks versies hebben een hoog lol /cm gehalte
 
Ze zijn zeker wel te betalen, vergeleken met de tweedehands exemplaren, maar je moet wel heel wat geduld hebben. Na een jaar en een half sta ik nog steeds ergens vanachter op de lijst (voor een VCS3 dan).
 
ik had me 5 jaar geleden kunnen inschrijven, maar ben toch blij dat ik dat niet gedaan heb en in plaats daarvan er 3 jaar geleden een oude voor gezocht heb.
denk dat ik anders nu nog aan het wachten was en eerlijk gezegd niet veel boven jou op de wachtlijst zou hebben gestaan...
 
ben altijd zo blij als mensen denken te weten wat ik vind :okdan:
 
Je bent toch werkelijk niet verbaasd door deze conclussie Bass, of was dit de uitzondering op je reguliere reply?

Voor wat OT: Demian ik ben wel geinterreseerd in wat info over die mooie 3d render van jou......
 
Je bent toch werkelijk niet verbaasd door deze conclussie Bass, of was dit de uitzondering op je reguliere reply?

Voor wat OT: Demian ik ben wel geinterreseerd in wat info over die mooie 3d render van jou......
Gelukkig kan ik Bass zn berichten niet lezen.....
Vaak is het een monotome plaat die erg blijft hangen en maar steeds hetzelfde riedeltje afspeelt......

De 3d render van Demian ist uber geil!!! :{
Doordat het (weer) een groot en redelijk prijzig project is, heb ik geen pcb's bij Derek R. besteld....

BRZ misschien kan je me over de streep trekken dmv: jij koopt alle onderdelen voor 2 stuks en ik bouw er 1 voor jou en 1 voor mezelf. In ieder geval zal het goedkoper zijn dan een nieuwe van Robin W. ;) :D
 
Laatst gewijzigd:
Ik zou hoe dan ook zorgen dat je wel pcb's hebt.. Misschien wordt je ooit nog rijk en kan je het project later alsnog oppakken.

Wat betreft die render, in oktober ga ik hopelijk een proto behuizing laten maken, maar eerst moet er nog een definitief ontwerp zijn op basis van de functies die er in gaan komen.
 
In 1e instantie had ik me voorgenomen om voor mn 40e financieel onafhankelijk te zijn....
De tijd dringt en ik moet mn verwachting maar weer es bijstellen :P

Ga je een goupbuy voor de behuizing organiseren?
 
Als ik zeker weet dat het me lukt om een goede behuizing te maken dan sluit ik dat niet uit. :W
 
Back
Top