• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Verkoop Roland gear: Roland Fantom G8 / Roland RD-600 / Roalnd Fantom XR met SRX-07

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

davymailbox

Nieuwkomer
Lid sinds
22 augustus 2012
Berichten
3
Verkoop Roland gear: Roland Fantom G8 / Roland RD-600 / Roalnd Fantom XR met SRX-07

Hallo,

Kleine opruiming in mijn studio. Ik verkoop volgende gear.

- Roland Fantom G8 workstation
- Roland Fantom XR + SRX-07 Ultimate Keys expansion board
- Roland RD-600 Stage Piano (ook te gebruiken als 88 key MIDI-klavier)

Alle toestellen verkeren in zeer goede staat. Indien interesse, stuur mij privé bericht met correct prijsvoorstel. Ik reageer niet op onnozele prijsvoorstellen.

Grtz,
Davy
 
Bericht door een moderator:
Hoi, Synthforum is geen veilingsite. Daarom het verzoek graag even richtprijzen vermelden voor de aangeboden spullen. Alvast bedankt en succes :)
 
Verkoop Roland gear: Roland Fantom G8 / Roland RD-600 / Roalnd Fantom XR met SRX-07

Verkoop Roland gear: Roland Fantom G8 / Roland RD-600 / Roalnd Fantom XR met SRX-07

Bedankt voor de opmerking. Volg al lang mee op synthforum maar heb mezelf nu pas lid gemaakt. Ken nog niet alle regels dus :frons:

Hierbij de prijzen:

- Roland Fantom G8 workstation: 1900€
- Roland Fantom XR + SRX-07 Ultimate Keys expansion board: 650€
- Roland RD-600 Stage Piano (ook te gebruiken als 88 key MIDI-klavier): 650€

Grtz,
Davy
 
Roland RD-600: verkocht
Roland Fantom G8: verkocht
Roland SRX-07 expansion board: verkocht
Roland Fantom XR nog te koop: 525€
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top