• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TKA: Roland Fantom X7, SRX-07

Gertje

Stamgast
Lid sinds
27 juni 2004
Berichten
469
Locatie
onder de sloot
Ik wil wat wisselen in set-up, dus bij deze te koop aangeboden:

Roland Fantom X7 met Audio Track Expansion Kit, 32 MB interne RAM + 512 MB ingebouwde RAM, en een 1GB geheugenkaart incl. kaartadapter.
Is ook uitgebreid met de SRX-07 "Ultimate Keys" uitbreidingskaart.

Heeft enkele (optische) gebruikssporen aan de zijkanten (zie foto's), maar is verder helemaal in orde! Compleet workstation, inclusief stereosampling, sequencing (MIDI én 8 tracks audio), 76 toetsenklavier incl. aftertouch, en tjokvol sounds! Specs: https://www.roland.com/nl/products/fantom-x7/
De Fantom komt inclusief stroomkabel.

De SRX-07 wordt niet los verkocht vóór verkoop van de Fantom X7.
Als de SRX-07 alsnog los beschikbaar komt, dan post ik dat. Dus voor die tijd heeft PB'en voor de losse kaart geen zin.

Vraagprijs:
* Fantom X7 incl. al het bovenstaande + SRX-07 : EUR 825,=
* Fantom X7 incl. al het bovenstaande, maar zonder SRX-07: EUR 675,=

Testen en afhalen (en koffie :koffie:) in (Noord-)Noord-Brabant, de synth wordt niet verzonden.
 

Attachments

  • RolFantomX7_3.jpg
    RolFantomX7_3.jpg
    32,7 KB · Bekeken: 184
  • RolFantomX7_rightside.JPG
    RolFantomX7_rightside.JPG
    34,6 KB · Bekeken: 143
  • RolFantomX7_leftside3.JPG
    RolFantomX7_leftside3.JPG
    45,9 KB · Bekeken: 141
  • RolFantomX7_leftside2.JPG
    RolFantomX7_leftside2.JPG
    44,6 KB · Bekeken: 142
De Fantom X7 is zonder SRX-07 verkocht. Deze draad kan :slotje:
Voor de losse SRX-07 maak ik wel even een nieuw verkoopdraadje aan.
 
Back
Top