help problemen met geluid

Niet op letten, er zitten hier een paar mensen die elk excuus opzoeken om een ander OS af te kraken. Ik denk dat er iets traumatisch in hun jeugd gebeurd is :D
Misschien toch maar beter wachten tot hij het probleem gevonden en opgelost heeft...
Die mensen hebben hun jeugd mogelijk doorgebracht met alle voorgaande versies van die OSsen. :D
 
Misschien een probleem in de software van je AI?
Software matig een fader of mastervolume te ver open gedraaid waardoor alles simpelweg overstuurt?
 
Het lijkt mij ook een software probleem. Ik had begrepen dat je je systeem normaal gesproken aan laat staan, in die situatie verandert er zelden iets aan je instellingen, behalve als je dat zelf zo instelt , maar je computer uit en weer aan zetten verandert eigenlijk altijd je instellingen.
Dat klinkt een beetje vreemd als ik het zo zeg, maar het is toch een reset en dat betekent dat je systeem teruggebracht wordt naar de instelling die ingesteld staat. Je hoeft niet altijd meer te weten wa er verandert is en die verandering wordt in de meeste gevallen pas doorgevoerd bij een start of herstart.

Ik zou eens na gaan of alle instellingen van je daw nog overeenkomen met de instellingen van je geluidskaart.
Ik weet van mezelf dat ik me soms stuk staar op een probleem terwijl de oplossing ongezien vlak voor me ligt.
Hoe klinkt de distortion ?
 
En hardware kan kapot gaan bij een reset, dus bij uit en aanzetten. Het is trouwens aan te raden om je systeem geregeld uit en aan te zetten .
Vervelend is het wel als iets stuk gaat of ljkt stuk te zijn omdat je er maar niet achter kunt komen wat er mis is.
 
Je BIOS zou gereset kunnen zijn tijdens je vakantie, misschien een lege CMOS batterij?
 
Back
Top