Native Komplete 8 installatie

KennyE

Nieuwkomer
Lid sinds
4 april 2012
Berichten
7
Hi,

Deze week deze pack aangeschaft maar na 2 installaties kan ik deze nog niet gebruiken..

Ik gebruik Fl studio 10 dus alle plugins moeten in de map Image-line/plugins/generators.
Nu komen daar alleen de .dll bestanden wat niet voldoende is...

Weet dus totaal niet hoe ik deze dure pack correct kan installeren in mijn DAW, dus als iemand mij zou willen helpen via bv. hulp op afstand zou ik het zeer op prijs stellen!

Degene die het werkend krijgt zal een mooie beloning ontvangen!

Grtz Kenny
 
Die folder die je noemt is volgens mij alleen voor de plugins van FL zelf.

Ik installeer altijd vst's in een aparte vst folder. Ik doe dit al 10 jaar in hetzelfde pad ( e/programfiles/steinberg/vst )
Maar dat kan natuurlijk ook (d/programfiles/vst ) zijn.
Als je maar zorgt dat in FL in je options die folder als vst folder bekend is.

Misschien kan het ook best in de folder die jij zegt hoor. Maar dan moet je het in FL zelf aangeven via options.

Wat in dat geval nog zou kunnen is dat je FL nog niet hebt laten zoeken naar plugins.
Dat doe je door een channel aan te maken ( om een vst te laden) en daar helemaal bovenaan de lijst te kiezen voor : more...
Dan krijg je weer de lijst met vst's te zien, daar helemaal onderaan klik je op : fast scan.... dan geeft ie in rood alle nieuwgevonden plugins weer. dubbelklik om te laden, maar eerst even aanvinken, dan staat ie de volgende keer gewoon tussen je plugins.

Succes !
 
Hmm thanks man-T, had al gezocht via more maar alleen bij de generators dan, moest alleen naar beneden scrollen et voila, domme fout maarja :p

Ga straks eens kijken of ik wel alles kan gebruiken ;)

Groeten!
 
ik zet al mijn vst (3rd party) plugins in Flstudio inderdaad ook altijd in de map programfils/steinberg/vst. Dit werkt al jaren prima. Wel even een rescan doen zoals de vorige post beschreven is. Bij de installatie van komplete 8 moet je aan het begin je doelmap aangeven. Kies hiervoor de map steinberg/vst, dan komt alles goed.
 
Back
Top