• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: CME UF5 Nano Kontrol MC-303 en meer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

loveyourjunos

Ouwe rot
Lid sinds
17 december 2006
Berichten
1.734
Locatie
Oss
Aangeboden wegens verhuizing:


CME-UF5

Inclusief handleiding, cd'tje en originele adapter

Alleen af te halen - 60€


Features

49 semi-weighted, velocity-sensitive keys with aftertouch
Durable aluminum body
Pitch and modulation wheels
8 assignable knobs with preset functions: cutoff, resonance, attack, release, pan, reverb, chorus, tempo
9 assignable sliders with preset functions: volume for 1-16 channels, master volume, drawbar
LED display
Dedicated play, stop, record, forward, and reverse transport controls
Breath controller port
MIDI out
USB/MIDI port
M-LAN-compatible FireWire audio expansion port


Ook heb ik nog liggen:


  • Korg Nano Kontrol

25€


  • Roland MC-303

Met vintage gele toetsjes. In gare staat. Functioneel in orde.

45€


  • Maxi Studio Isis XL
Oud ding. "Kenners weten genoeg" ;) - 25 €



  • DMX-6 Fire

Let op: alleen het kastje: het bijbehorende insteekkaartje ontbreekt (tenzij ik achter in de kast nog iets aantref...)

Vandaar, speciaal voor jullie: gratis af te halen!! : :okdan:



Alleen af te halen in 's-Hertogenbosch.
 

Attachments

  • uf5.jpg
    uf5.jpg
    50 KB · Bekeken: 80
  • P1020952.jpg
    P1020952.jpg
    86,7 KB · Bekeken: 75
Hé kijk nou, insteekkaart van de Terratec DMX 6-Fire ook teruggevonden met het cd'tje :okdan:

Dan mag ie 25€ kosten (boerderijdieren niet inbegrepen)


CME keyboard mag voor 50€ weg. Keyboard is in goede staat, weinig gebruikt. Dit is echt een koopje voor een prima keyboard.

Bieden mag op alle spullen trouwens.



En ik zeg het er nog maar een keer bij: AFHALEN. Ik heb geen idee hoe ik dit moet gaan verzenden en overdag moet ik werken.

Iedereen schijnt daar overheen te lezen.

Als je wil dat ik het verzend zul je mij moeten helpen met een uitgewerkt plan. Ik ga het niet uitzoeken hoe wat en waar. Geen tijd voor en geen zin in.


Over de MC-303: het lijkt mij logisch dat je voor 45€ geen apparaat in top-conditie krijgt. Dit zijn de gebreken

  • Volume valt soms uit, volumeknop zou vervangen moeten worden. Als je er op duwt komt het geluid wel terug en als hij eenmaal geluid geeft blijft dat ook wel zo.
  • Zelfde geldt voor de voeding: contact is niet helemaal goed meer waardoor de spanning soms wegvalt. Eenmaal aan blijft hij wel aan.
  • Resonance knopje is wat verborgen maar draait nog wel gewoon. Envelope knopje draait een beetje stroef. Beide zijn wel 100% functioneel
  • Druktoetjes zijn vergeeld

Wat ik heb kunnen testen werken alle toetsjes, knoppen etcetera nog naar behoren.
 

Attachments

  • P1020956.jpg
    P1020956.jpg
    61,3 KB · Bekeken: 76
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top