• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Samson Resolve A8 actieve speakers, CME UF5 61 keys midi controller

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lennox

work in progress
Lid sinds
19 november 2005
Berichten
1.829
Ik heb hier een set Samson Resolve A8 staan. Op één speaker zit een kras op de voorkant maar heeft totaal geen belemmering op de werking. Ik verbaasde mij nogal over de kwaliteit, deze zijn echt goed jongens, lees de recensies op het web.

Samson_Resolv_A8-350x350.jpg


Je kan ze nog nieuw kopen bij Soundsupplies (zie link) dan kosten ze €475,- per paar.
Bij mij kost een paar € 195,-

http://www.soundsupplies.nl/Samson-Resolv-A8-studiomonitor?language=nl&currency=EUR

UMF U5

Lekker stevig midi toestenbord met 61 keys en de nodige controls, heb er ook een stevige rock bag bij, kun je hem veilig meenemen.

UF Specifications:
49/61/76 keys semi-weighted action keyboard with after-touch (UF5/6/7)
Pitch bend and modulation wheels
8 assignable control knobs, preset functions including Cutoff/Resonance/Attack/Release/PAN/Reverb/Chorus/Tempo
9 assignable control faders, preset functions including volume for 1-16 channels and master volume, and drawbar for organ sounds.
LED data display, control button including program, transpose, octave, channel, keyboard split and 6 sequencer remote buttons, including REC, PLAY, STOP, FAST FORWARD, REWIND AND RETURN TO START, etc.
Breath control jack, 1 MIDI out port, Sustain pedal and volume pedal jack
USB MIDI port, Power can be supplied via USB
Win2000/XP and Mac OS X compatible
Supports optional FireWire expansion board

Mijn prijs € 95,- inclusief rock bag

CME_UF5.jpg
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top