Helleuh iedereen

Prededator

Nieuwkomer
Lid sinds
12 juli 2012
Berichten
3
Locatie
Wateringen
Hallo iedereen,

Al vele jaren bekijk ik met regelmaat deze geweldige site op het gebied van produceren in FLStudio, VST plugins en hoe maak je zo'n geluid maar heb nu toch besloten om mij eindelijk eens aan te melden. :)

Graag wil ik mij daarom even voorstellen. De naam is John uit Wateringen en alweer 31 jaartjes. Al sinds mijn 14de ben ik flink bezig met produceren en draaien en ben toentertijd begonnen in Magix en Fruity Loops. Er ging een wereld voor me open. Later ben ik overgestapt naar FLStudio met de nodige vst's. Wat een heerlijk programma is dat toch maar dat hoeft ik sommige hier niet uit te leggen. Daarnaast ben ik met regelmaat dj geweest in diverse clubs en heb nu al weer een aantal jaar een drive-in show.

Sinds kort heb ik een "eigen studio/kantoor" waar ik helemaal me gang kan gaan m.b.t. het draaien en produceren van house. Heerlijk is dat. Met name het produceren van Latin-Electro-House tracks in FLStudio 10. Daarnaast zou ik het erg leuk vinden om met producers in contact te komen die dezelfde stijl ontwikkelen en die wellicht uit de buurt komen om zo weer van elkaar iets te leren of op te bouwen. Wie weet. 8)

Gr. John :doei:
 
fruity loops is een erg leuk progamma, ik gebruik t ook.

1 kleine vraag over je naam, bedoel je niet predator in plaats van prededator?
 
Vroeger als kind zei ik altijd Prededator i.p.v. Predator inderdaad. Nu blijft dit m'n hele leven achter volgen. :P
 
zo kom ik ook aan me naam. moest lache tijdens vanhelsing omdat dracula er zo dom uit zag.
 
in ieder geval. heel erg welkom op het forum!:mega:
 
Back
Top