[catchy psybient] phone booth robbers - becoming unglued

Stupide

Ouwe rot
Lid sinds
30 augustus 2009
Berichten
1.719
Dag allemaal. Ik heb een nieuw nummer afgerond. Dat wil zeggen: ik heb besloten dat ik er niet meer verder aan ga werken. :P Het is enigszins energieke en instrumentale psybient, om het maar een naam te geven, met catchy toetje.



Met Reason gemaakt, inclusief sample van Barbatuque's - Baiana (voor wie het kent - zag ik ooit een stukje van op tv).

Feedback wordt gewaardeerd. 8)
 
Hmm, vaag. Ik heb de track gewoon 1 keer geĆ¼pload, en (dacht ik) de link van het nummer is de SoundCloud-tags gezet. Ik kreeg die foutmelding eerst ook, maar dacht: dat zal wel een zeer tijdelijk foutje van SC zijn. Nog maar een poging dan:

http://soundcloud.com/phone-booth-robbers/phone-booth-robbers-becoming

Ik snap er weinig van, pas met het kopieren en aanpassen van de link in mijn vorige post hier lukte het. Ik zie echt niet wat ik fout doe...
 
Energiek is het zeker. Overall kan ik dit zeker waarderen.

I know, je hebt aangegeven dat je niets meer aan de track gaat doen. Maar mocht je nou in een vlaag van verstandverbijstering besluiten dat dat een rare gedachte was, twee puntjes die ik anders zou doen (er vanuit gaande dat ik dit soort tracks uberhaupt zelf zou kunnen maken):
1. Je lead kun je waarschijnlijk iets zorgvuldiger laten eindigen dan je nu hebt gedaan in de outro. Dat loopt een beetje raar.
2. Ik zou na de break iets minder kwistig met majeur omgaan :)

:peukie:
 
Muzikaal niet helemaal mijn ding, maar duidelijk dat je aan deze track hebt 'gewerkt' en dat je weet waar je mee bezig bent. Mix zit ook goed. Happy stukje muziek.
Goed zoals het is. Niks meer veranderen.
 
Dank allemaal voor de reacties. Ik ga er inderdaad niets meer aan doen, niet omdat ik jullie punten van kritiek niet deel, maar omdat ik een beetje 'klaar' was met dit nummer.

@ Dr Van Lansberg: dat van het einde van de lead zou kunnen, ik vind het zelf niet echt raar (meer), maar misschien komt dat omdat ik het al zovaak heb gehoord inmiddels. Je punt over majeur deel ik volledig. Het maakt het nummer veel meer heppie de peppie dan ik eigenlijk zou willen, maar ik vond de melodie ergens toch wel tof.
 
Back
Top