Beetje Chillen.... (2/2)

Beetje Chillen.... (2/2)

  • leuk moment om eens te gaan stoppen je muziek hier te posten

    Stemmen: 0 0,0%
  • leuk geprobeerd

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    1

MAartenL

Electroccordion
Lid sinds
17 mei 2008
Berichten
77
Locatie
Rotterdam
ik dacht: ik plug der nog eens twee: (die eigenlijk in elkaar overlopen)



 
Waw, ik vind dit zelfs zalig om te horen, meteen al uw andere nummers beluisterd....
Ik weet er verder niks zinnigs op te zeggen....

Owja, Ik heb NuTango gekocht op Bandcamp. :okdan:
 
:kroon::halleluja Make my day! Wat een groots compliment!
Ik zeg u toe de gelden te steken in Belgisch bier. Zodoende pompen we wat geld rond waarmee we de europeesche economie er weer bovenop helpen. :biertje:
 
De eerste is vet. En de tweede ook. :-) Al zou die wel wat verder los mogen gaan iets verder in het nummer. Nu kabbelt het een beetje door (ook niet verkeerd hoor), maar m.i. zit er nog meer in.

Waarom heb je de track in tweeën geknipt?
 
Dank voor jullie reacties!! ik heb de track in twee geknipt omdat ik op Soundcloud het wat meer akoestische werk niet echt op waarde wordt geschat (merkte ik bij een eerdere track) Met zo'n intro haken er dus naar mijn verwachten al veel luisteraars af omdat ze niet weten dat het pas later "de goede" kant op gaat. Een experimentje dat achteraf onnodig lijkt gezien het redelijk gelijk opgaan van aantal 'likes' en plays.

Ik heb het nummer overigens niet verder laten losgaan omdat het qua dansbaarheid juist beter werkt als het een beetje voortkabbelt. Ik heb daarbij altijd de neiging om elk nummer zo veel mogelijk los te laten gaan en vol te stouwen met teveel verschillende stukjes/melodietjes en wat al niet meer. Ik heb me dus inderdaad proberen te beheersen.
 
Ik ben ook positief.
De tracks zijn met plezier helemaal afgeluisterd.

Maar ik vind ze ook wat te "netjes".
De tweede track is best wel een spannende track, maar de mix/compositie kleurt erg binnen de lijntjes.

Toch heb ik in de enquete positief gestemd;)
Daarnaast ga ik mijn centen ook in Belgisch bier investeren, erg goed idee!
 
Back
Top