Remix Everything In Its Right Place

jeroendek

Ingeburgerd
Lid sinds
29 april 2012
Berichten
48
Beste Mensen,

hier een remix van mij van Everything In Its Right Place van Radiohead. De track is te downloaden vanaf mijn soundcloud.

http://soundcloud.com/hubert-kirchner/radiohead-everything-in-its

Laat maar horen wat jullie ervan vinden!
 
Altijd met respect voor de geleverde prestaties maar tracks die beginnen met eerst bijna 2 minuten drumloop voor er iets gebeurd kunnen mij nog weinig boeien.
Verder weinig spannend.
 
Beste Mensen,

hier een remix van mij van Everything In Its Right Place van Radiohead. De track is te downloaden vanaf mijn soundcloud.

http://soundcloud.com/hubert-kirchner/radiohead-everything-in-its

Laat maar horen wat jullie ervan vinden!

tsjek dan myrkur eens ;-]
 
Ben ik dan de enige die het helemaal niet zo k*t vind? Lijkt me beter om dit soort nummers helemaal niet te gaan remixen en ook ik vind het een flinke blote bibs ritme, maar tussen de 5.38 en 6.20 klinkt het toch best wel lekker...
 
Het idee van een remix is je eigen draai eraan geven. Dat heb ik gedaan. Ondanks ik het origineel ook vet vind, die ik nooit in een liveset van mij zou kunnen stoppen, kan ik dat met deze wel.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het vreemd vind dat de reacties hier zo slecht zijn.
 
Het idee van een remix is je eigen draai eraan geven. Dat heb ik gedaan. Ondanks ik het origineel ook vet vind, die ik nooit in een liveset van mij zou kunnen stoppen, kan ik dat met deze wel.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het vreemd vind dat de reacties hier zo slecht zijn.


Sommige tracks zijn zo goed, dat ze eigenlijk te mooi zijn om te remixen, of je moet wel van hele bijzondere huize komen. Ik vind jouw remix niet heel bijzonder, niet slecht verder hoor, maar wordt er niet warm van ten op zichte van het origineel..

althans ik heb dat nou eenmaal bij sommige muziek, een soort bewustzijn van een ongeschreven regel/gevoel, dat je daar niet aan moet komen tenzij het ECHT iets toevoegt.
 
Als je een track van 8:20 maakt, das 2 1/2 keer een radio edit aan muziek, dan verwacht je dat die tijd echt nodig is om bepaalde spanning op te bouwen. Die eerste 2 minuten kunnen dus weg gelaten worden want dat is handig voor een dj om te mixen denk ik? Remix is een groot woord, misschien beetje geinspireerd. Nou moet ik ook zeggen dat ik het moeilijk vind dit soort tracks te beoordelen omdat ik nooit wat kan met dit genre, teveel anticlimax. Heb er altijd de schijt in als er wel spanning opgebouwd wordt en dan vervolgens alleen een grote sssssssh hoor met pling plong drums, ik ga dan meestal maar wat te drinken halen bij de bar.

Maar is het allemaal echt zo kut, ik denk dat het voor dit genre best een okay track is, maar dan wel op een festival waar je aan genotsmiddelen zit, want dan kan je je wat makkelijke verliezen in dit soort muziek.

Ik vind het wel jammer dat je de reacties zo slecht vind.
 
Die intro is vooral voor het inmixen als DJ inderdaad. Ik denk dat de reacties hierboven meer over smaak gaan dan om de productie zelf. En daar heb ik eigenlijk helemaal niks aan. Het is fijn om kritiek te krijgen, maar dan wel onderbouwd met argumenten.
 
Back
Top