A known horse [darkhouse|

Kobboi

Stamgast
Lid sinds
18 februari 2021
Berichten
465
Locatie
Amsterdam
Nog een track (nummer drie van de 9) die ik deze zomer op de Polyend Tracker heb gemaakt, nagemixt in Amsterdam om het allemaal wat meer afgelijnd te laten klinken. Traag maar ook dark. Hoor graag wat jullie ervan vinden.

 
Altijd iets nieuws, goeie geluiden, leuke structuur, fijn om naar te luisteren. Maar is dit Dark House? Niet gewoon electric? En vanwaar de titel geïnspireerd?
 
Dank Jan, ik ben onder de indruk van de meest vreemde tijdstippen waarop jij feedback geeft.

Wat genre betreft: ik denk niet darkhouse echt bestaat, maar je moet er toch een naam op plakken, toch? Ik luister de laatste tijd veel naar het wat tragere electronische werk (zie bv op Souncloud In Dark We Trust) en daarom maar dit genre erop geplakt. En de Tracker heeft een naam generator, een mooie oplossing voor het probleem van vele electronische musici (hoe moet ik deze track nu weer eens gaan noemen?). Ik heb er wel een "a" voor geplakt, want deze vakantie had ik bijna allemaal titels die met een a begonnen.
 
Dank Jeroen. Ik zag trouwens je comment op soundcloud en er stond bij dat ik je niet volgde. Maar ik ben 100% zeker dat ik je volgde. Heb je soms een nieuwe user aangemaakt? Of heeft Soundcloud een ontvolgings glitch?
 
Vette track, mooi hoeveel er gebeurd in korte tijd. Klink wel verdacht fris voor een track die darkhouse is ;)
 
scherp nummer, zo voelt het... piercing... in alles strak, sterke dissonanten, zo noem ik het maar, ook in de struktuur. ja! me like!
Dat is fijn om te horen. Ik vind het zelf te sloom om het echt scherp te vinden, maar ik stel je mening op prijs.
 
Hmm, kan jullie allebei wel volgen, @vink en @Kobboi .. misschien is "crispy" het woord, denk dat @kobuz daar ook op doelt..

Hoe dan ook: gave track zeg! Heel fijn.

Genres schpenres.. voor mij heeft het weer een hoog electro-gehalte... oh well.. Kobboi-techno dekt voor mij al de lading :okdan:
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top