AMT 8 HOOFDPIJN !

ano220424

Dismembered
Dismembered
Lid sinds
10 oktober 2002
Berichten
5.702
Ik word gelukkig bijna nooit geconfronteerd met technical 'issues' of raak er meetsal wel zelf uit, maar nu is het goed prijs. Ben al 2 dagen aan't zoeken. :stupid

Mijn AMT8 schijnt enkel parameter changes te ontvangen/verzenden over MIDI poort 1.
Midi OX laat ook maar input 1 zien (zie foto Midi OX ) terwijl ik er 8 moet hebben !!
Verder werken wel alle overige outputs en inputs wat Note ON/OFF betreft.

Je zou denken dat er iets gefilterd staat...nope. (zie foto - Unitor Control software)

Mijn MS2000R hangt IN><OUT op poort 3 verbonden. Die onttvangt wel note informatie als ik op mijn klavier (Supernova) speel.
Als ik aan knopjes draai op de MS2000, dan licht het USB activity ledje op, maar verder geen IN/OUT ledjes...en kan dus geen parameter waarden opnemen in Logic.

Mijn SuperNova hangt IN<>OUT op poort 1. Die doet het perfect.
USB, alsook IN/OUT lichten op bij parameter changes. Het lijkt dus alsof IN poorten 2-7 uitgeschakeld staan wat sysex betreft ??

Mijn Blofeld IN hangt aan poort 7 OUT en OUT van de Blofeld loopt via USB.
Dit werkt perfect en ik kan parameter changes opnemen in Logic. Maar dat is uiteraard een ander soort verbinding.

AMT8 in 'Patch' mode soortgelijk fenomeen :

SuperNova : IN/OUT Led's lichten op
MS2000R : enkel OUT Leds lichten op daar waar ook LED MIDI IN 3 zou moeten reageren. Niet dus.

Als ik de MS2000 IN/OUT verbind met poort 1 dan werkt het wel. Het ligt dus ook niet aan de MS instellingen.

AMT geïnitialiseerd - nothing
Drivers opnieuw geïnstalleerd - geen succes.

Iemand een idee ?
Thanks
 

Attachments

  • AMT.jpg
    AMT.jpg
    26,4 KB · Bekeken: 83
  • MidiOx.jpg
    MidiOx.jpg
    48 KB · Bekeken: 74
Hey alex,

Even voor de goede orde, als je de MS op poort 1 aansluit, werkt de CC dan wel? CC is overigens niet hetzelfde als sysex. Als de MS op poort 1 nog steeds niet CC uitstuurt, kan het een instelling in de MS zijn. Alhoewel ik mij niet kan herinneren dat ik daarin iets veranderd heb.

gr en succes,
Evert
 
Hey alex,

Even voor de goede orde, als je de MS op poort 1 aansluit, werkt de CC dan wel? CC is overigens niet hetzelfde als sysex. Als de MS op poort 1 nog steeds niet CC uitstuurt, kan het een instelling in de MS zijn. Alhoewel ik mij niet kan herinneren dat ik daarin iets veranderd heb.

gr en succes,
Evert

Hoi Evert,

Dank voor de snelle reply. Het ligt niet aan de instellingen op de MS, want als ik die aansluit op poort 1, dan werkt CC wel...
 
Ok. Dan houdt mijn inbreng hierbij op, denk ik. Succes met de AMT dan.
Gr
E
 
Oplossing gevonden die geen volledige oplossing is : ik gebruik nu een 2de MIDI interface voor de MS2000
We kunnen weer verder. :)
 
Back
Top