• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ACCESS POWERCORE PCI EXPRESS basic en multi

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

alf

Nieuwkomer
Lid sinds
24 april 2012
Berichten
21
ik heb hier voor de muzikant / producer de ACCESS VIRUS POWERCORE PCI EXPRESS BASIC en MULTI

de powercore is uitgebreid naar multi, je ken hem dus 1 x inladen of meerdere keren als multi

alle licenses voor zowel 1 dsp als voor multi heb ik erbij, en ik zal mijn tc electronic registratie over zetten op jouw (nieuw gemaakte) account zodat je niet weer opnieuw de activatie en licenses hoeft te kopen.

de reden dat ik hem weg doe is dat die overbodig is geworden en niet meer gebruik.

De volgende plugins worden standaard meegeleverd:

- 24/7•C
- Character
- Chorus•Delay
- ClassicVerb
- DeNoise
- Dynamic EQ
- EQSat
- Filtroid
- MasterX3
- MegaReverb
- PowerCore 01
- PowerCore CL
- Tubifex
- VoiceStrip


Specificaties:

Minimale systeemeisen:
Mac:
- desktop of laptop
- G4, G5, of Intel
- Mac OS X 10.4
- 512 MB RAM
- PCI/PCI-X slot
PC:
- desktop of laptop
- Pentium 4, 1.4 Ghz
- Windows XP/Vista
- 512 MB RAM
- PCI/PCI-X slot


nieuw kost die pci kaart: 708,- euro
en de activerings code: 440,- euro (voor 1dsp) (1 keer inladen)

dat is dus totaal: 1140,- euro (nieuw waarde)


ik verkoop voor €250,- (compleet met multi)


de overschrijving van de powercore en licencies (basic en multi) en account worden dus via de tc electronics site geregeld.


voor vragen kan je mij bellen op 06-41962172 of stuur me een mail met al je vragen
 
niemand intresse

nu 200 euro,-

of een bod wat dicht in de buurt zit :P
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top