Synthmeeting Nijmegen 15 sep. 2012

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dat heb ik wel geweten, maar...

Een excuus van niks natuurlijk, maar ik was even van slag geraakt door deze zin: "Misschien, als er iemand een fatsoenlijk zanginstallatie neemt, dan horen jullie mij D. Gahan te imiteren met leren broek."

Dat wordt meteen op mijn onderschrift gezet.
 
Ik stel voor dat we elkaar een biertje aanbieden op 15 september, dat is het beste voor iedereen :D:D
 
Ik stel voor dat we elkaar een biertje aanbieden op 15 september, dat is het beste voor iedereen :D:D

:halleluja Ik hoop dat ik er bij kan zijn. Hoe dan ook: 'Zand erover!' (niet over het bier natuurlijk.)
 
Ey, ik ben de 15e de persoon die bier uit deelt. Kost wel €6 per persoon. Daar krijg je wel stroom en veel plek voor je gear voor :D

Ik zal het morgen eens vast gaan leggen. Is alleen nog te vroeg voor 'n voorpagina bericht denk ik..
 
Vrees dat ik er de 15e niet bij kan zijn, jammer, is al weer een tijdje geleden namelijk dat ik bij de meeting was! Had me erg leuk geleken er weer eens bij te zijn :)

Ey, ik ben de 15e de persoon die bier uit deelt. Kost wel €6 per persoon. Daar krijg je wel stroom en veel plek voor je gear voor :D

Bier is wel zonder stroom hoop ik? :eureka:
 
ik (en de stroopwafeltjes) zijn er ook bij! :okdan:
Dit keer geen bruiloft, die is op de 14de :)
 
ohja, wat meenemen, ligt eraan wat ik opdat moment allemaal heb, waarschijnlijk mijn Roland Alpha Juno 1 en korg ER MK2 . Beetje van alles wat zo ;)
 
Ik kom ook, neem ik mijn 8 bit setup mee, omgebouwde gameboys en C64
 
ik kom dit jaar trouwens ook niet,
is tever fietsen...:okdan:

:mega:

allez jerome !

kom op joh, dat doet u toch op u sloffies:walker:
dagje uit ?
laeticia_casta_brigitte_bardot.jpg

six zou ook komen ...
 
WAT 6 zou komen?
De enige echt 6?
Zal het dan echt zijn
dat we hem in real-life zien?
OMG ik wil een 6 t-shirt :O
 
Nou, ik wilde de 8e vast leggen, maar Darko had daar al D&B gepland, en de 15e techno, dus vandaar.

Fjoesz setje doen dan?

setje wat?
setje winterbanden?
 
Als Six komt komt iedereen. Al is het alleen om te weten wie het nou eigenlijk is. Misschien is het wel Ron Brandsteder..
 
allez jerome !

kom op joh, dat doet u toch op u sloffies:walker:
dagje uit ?
laeticia_casta_brigitte_bardot.jpg

six zou ook komen ...

en als deze dame komt, dan kom ik misschien ook wel....:D

:mega:
 
Of is Six die knakker in de hoek?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top